pc
W ramach globalnej współpracy DSV z Czerwonym Krzyżem operator przetransportował sprzęt niezbędny do utworzenia obozu dla ofiar katastrofy we Florida Keys. Pomoc zorganizowana w zaledwie 48 godzin pozwoliła na utworzenie tymczasowego schronienia dla 80 osób na okres kolejnych trzech miesięcy.
Informacja o potrzebie pilnej organizacji pomocy pojawiła się w piątek wieczorem, a już dwie doby później zorganizowany został transport wszystkich materiałów niezbędnych do budowy obozu dla ofiar katastrofy. Obejmowały one różnorodne elementy, począwszy od namiotów, przez sprzęt do uzdatniania wody, aż po pralki i toalety, a całość materiałów pochodziła z magazynu DSV w Øm w Danii, który przechowuje zasoby duńskiego Czerwonego Krzyża.
Jesper Ranch, Kierownik ds. Reagowania na Katastrofy z Duńskiego Czerwonego Krzyża podkreśla znaczenie sprawnego planowania: „Działamy w ekstremalnych warunkach i kiedy przychodzi potrzeba niesienia pomocy, liczy się każda godzina. Wtedy całość naszych działań jest organizowana w oparciu o informację, kiedy będziemy w stanie wysłać samolot do miejsca dotkniętego katastrofą”.
Dla DSV, jako partnera do spraw pomocy humanitarnej dla Czerwonego Krzyża, największe znaczenie ma szybkie zapewnienie bezpiecznego, niezawodnego i wydajnego transportu i usług logistycznych. Wysyłka sprzętu po huraganie Irma dotarła na lotnisko w Miami, skąd została następnie przetransportowana do Florida Keys.
Jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do efektywnego działania tak sprawnej organizacji, jaką jest Czerwony Krzyż. Oni znają się na pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, my znamy się na sprawnym transporcie i logistyce. Działając wspólnie jesteśmy w stanie dotrzeć do potrzebujących tak szybko, jak tylko jest to możliwe - mówi Thomas Susé, kierujący działaniami CSR Grupy DSV.
Skutki huraganu Irma dotknęły w sumie ponad miliona osób. Aby zapewnić jak najlepszą pomoc, Czerwony Krzyż posiada delegatów, techników, logistyków oraz kilka tysięcy ochotników obecnych na obszarach dotkniętych klęską. Są oni odpowiedzialni za budowę obozu oraz dalszą pomoc na przestrzeni kolejnych trzech miesięcy, zgodnie z zapotrzebowaniem osób dotkniętych następstwami huraganu.
DSV, poza świadczeniem bezpłatnej obsługi magazynowej oraz logistycznej na rzecz Czerwonego Krzyża oraz jego 30 krajów współpracujących, przekazał także dotację na rzecz wsparcia działań pomocowych dla ofiar huraganu Irma.
Grupa DSV jest globalnym dostawcą usług transportowych i logistycznych, posiadającym biura oraz oddziały w ponad 80 krajach na sześciu kontynentach, świadczącym każdego dnia usługi dla tysięcy klientów. DSV posiada globalny zasięg, ale w codziennej pracy koncentruje się na tym, aby lokalnie być zawsze blisko potrzeb i oczekiwań swoich klientów.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny