Do Stoczni Pomerania trafił 18 stycznia rorowiec Marfret Niolon. Zakład należący do Net Marine Group odpowiadał za remont tej mierzącej 123 metrów i mającej ciężar 5045 ton jednostki.
Nim statek trafił do doku NMG1, Po pojawieniu się w szczecińskim zakładzie statek przeszedł rygorystyczne inspekcje zbiorników i innych urządzeń okrętowych pod okiem inspektorów z DNV – Maritime. Następnie, został umieszczony w doku NMG1, mającym nośność 5000 DWT, długość 128 metrów i szerokość 30,5 metra. Został on zbudowany w rekordowo krótkim czasie 18 miesięcy i niedługo po zwodowaniu rozpoczął działalność związaną z remontowaniem statków.
Prace modernizacyjne na Marfret Niolon (IMO 8912388) potrwały do 19 lutego. Zbudowany w 1991 roku statek obecnie pływa pod banderą Luksemburga (państwa śródlądowego). Należy do armatora Marfret, świadczącego usługi w zakresie transportu morskiego, korzystając z sześciu linii żeglugowych rozmieszczonych na głównych trasach północ-południe.

Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów