Do Stoczni Pomerania trafił 18 stycznia rorowiec Marfret Niolon. Zakład należący do Net Marine Group odpowiadał za remont tej mierzącej 123 metrów i mającej ciężar 5045 ton jednostki.
Nim statek trafił do doku NMG1, Po pojawieniu się w szczecińskim zakładzie statek przeszedł rygorystyczne inspekcje zbiorników i innych urządzeń okrętowych pod okiem inspektorów z DNV – Maritime. Następnie, został umieszczony w doku NMG1, mającym nośność 5000 DWT, długość 128 metrów i szerokość 30,5 metra. Został on zbudowany w rekordowo krótkim czasie 18 miesięcy i niedługo po zwodowaniu rozpoczął działalność związaną z remontowaniem statków.
Prace modernizacyjne na Marfret Niolon (IMO 8912388) potrwały do 19 lutego. Zbudowany w 1991 roku statek obecnie pływa pod banderą Luksemburga (państwa śródlądowego). Należy do armatora Marfret, świadczącego usługi w zakresie transportu morskiego, korzystając z sześciu linii żeglugowych rozmieszczonych na głównych trasach północ-południe.
Ulstein przekazuje statek CSOV Olympic Boreas. W jego budowie brała udział stocznia CRIST
Indyjska branża okrętowa nie zwalnia tempa i woduje pierwszą fregatę
Mapa historycznej Stoczni Gdańskiej
Fincantieri podpisuje z Carnival Corporation umowę na trzy wielkie statki wycieczkowe
„Freedom & Solidarity” w Gdyni, w stoczni CRIST
Stawki frachtowe kontenerowców wróciły do szczytów z 2022 r.