Do Stoczni Pomerania trafił 18 stycznia rorowiec Marfret Niolon. Zakład należący do Net Marine Group odpowiadał za remont tej mierzącej 123 metrów i mającej ciężar 5045 ton jednostki.
Nim statek trafił do doku NMG1, Po pojawieniu się w szczecińskim zakładzie statek przeszedł rygorystyczne inspekcje zbiorników i innych urządzeń okrętowych pod okiem inspektorów z DNV – Maritime. Następnie, został umieszczony w doku NMG1, mającym nośność 5000 DWT, długość 128 metrów i szerokość 30,5 metra. Został on zbudowany w rekordowo krótkim czasie 18 miesięcy i niedługo po zwodowaniu rozpoczął działalność związaną z remontowaniem statków.
Prace modernizacyjne na Marfret Niolon (IMO 8912388) potrwały do 19 lutego. Zbudowany w 1991 roku statek obecnie pływa pod banderą Luksemburga (państwa śródlądowego). Należy do armatora Marfret, świadczącego usługi w zakresie transportu morskiego, korzystając z sześciu linii żeglugowych rozmieszczonych na głównych trasach północ-południe.
Stena Line zwiększy pojemność ładunkową o 30% na dwóch swoich statkach
Ostatni duński lodołamacz idzie pod młotek
Cięcie blach pod budowę promu pasażersko-samochodowego w Remontowa Shipbuilding S.A.
Norwegia na kursie innowacji, autonomii i dekarbonizacji. Siła klastrowych inicjatyw
W południowokoreańskiej stoczni zwodowano kolejny statek napędzany LNG dla CMA CGM
Geofizyka Toruń oferuje platformę samopodnośną na wynajem