Zakończył się kolejny etap budowy najnowszej jednostki greckiego przewoźnika LNG – GasLogu. Jednostka Gaslog Galveston, o numerze kadłuba 2301, jest budowana w południowokoreańskiej stoczni Samsung Heavy Industries. Statek rozpoczął w zeszłym tygodniu próby morskie.
GasLog Galveston będzie w stanie przewozić do 174 tys. m3 schłodzonego paliwa i ma być gotowy na styczeń 2021 roku.
Nowa jednostka wyposażona jest w system Mark III Flex Plus firmy GTT i niskociśnieniowy napęd dwusuwowy WinGD (X-DF). Został wprowadzony na rynek pod koniec maja.
To druga jednostka zamówiona przez GasLog, która zostanie wyczarterowana amerykańskiemu eksporterowi LNG – Cheniere. Umowa zostanie zawarta na okres 7 lat.
Pierwszy z tych statków – GasLog Georgetown – został dostarczony armatorowi w zeszłym tygodniu.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów