Wiosną tego roku firma Muehlhan Polska rozpoczęła współpracę ze stocznią Karstensen Shipyard Polska w zakresie malowania "na gotowo" statków rybackich.
Malowane statki rybackie to jednostki o całkowitej powierzchni do konserwacji ok. 30 000 m2. Cechą szczególną tych projektów jest duży zakres powierzchni metalizowanych, ok. 8-9 tys. m2 na statek oraz farba silikonowa na części podwodnej kadłuba.
Przygotowanie powierzchni zamkniętych do malowania firma Muehlhan realizuje z wykorzystaniem ekologicznej technologii µ-arc® (wieże śrutownicze z recyrkulacją ścierniwa), natomiast usługę metalizacji z wykorzystaniem sprzętu najnowszej generacji marki OSUCAS.
Firma Muehlhan Polska realizuje tego typu projekty zarówno w kraju jak i zagranicą.
Lider na rynku
Muehlhan jest jednym z liderów na światowym rynku morskim specjalizującym się w pracach antykorozyjnych. Firma oferuje kompleksowe usługi konserwacyjno-malarskie dla stoczni remontowych i budowlanych, przemysłu wydobywczego gazu i ropy naftowej, przemysłu lądowego oraz energetyki wiatrowej w tym.
Do nich należą m.in. czyszczenie strumieniowo-ścierne i mechaniczne powierzchni stalowych, mycie wysokociśnieniowe powyżej 1700 bar oraz z zastosowaniem opatentowanej przez Muehlhan Group technologii µ-jet, a także aplikacje wszelkiego rodzaju powłok ochronnych.
Ważną działalność dla firmy prowadzi także Dział Rusztowań zajmujący się doradztwem technicznym, projektowaniem, dzierżawą, montażem i demontażem systemów rusztowań, systemów plandekowania, namiotów przemysłowych i konstrukcji specjalnych.
Muehlhan zatrudnia ponad 500 wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii