Południowokoreańska stocznia Hyundai Samho Heavy Industries, należąca do Korea Shipbuilding & Offshore Engineering, zdobyła kontrakt na budowę trzech bardzo dużych tankowców VLCC.
Zamówienie złożył nieujawniony, azjatycki armator, a jednostki mają zostać dostarczone w 2022 roku. Wartość kontraktu opiewa na 268,9 mln dolarów.
Wcześniej w tym miesiącu Hyundai Samho zdobył kontrakt na dwa statki kontenerowe. Zostały one zamówione przez anonimowego europejskiego armatora i zostaną dostarczone w 2023 roku.
Oprócz ostatniego kontraktu wygranego przez Hyundai Samho, KSOE pozyskało również zamówienia na dwa tankowce na gaz płynny (LPG), trzy petrochemiczne i kontenerowiec.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii