Południowokoreańska firma z siedzibą w Geoje otworzyła swoje nowe biuro Offshore Buisness w Holandii. Amsterdamska siedziba ma zapewnić dalszy rozwój w zakresie współpracy z branżą offshorą oraz działalnością na polu międzynarodowym.
Firma podkreśla, że biuro ma posłużyć także celowi przyciągnięcia najlepszych w swojej klasie inżynierów z całego świata, którzy uzupełnią nasz istniejący wewnętrzny talent i możliwości.
„Ten kamień milowy oznacza znaczący krok naprzód dla naszej organizacji i odzwierciedla nasze zaangażowanie w rozwój i innowacje”, podkreśliła firma na portalu Linkedin.

Pozyskiwanie nowych zamówień jak i wyspecjalizowanych kadr stanowi rosnące wyzwanie w branży morskiej, co widać także w dużych przedsiębiorstwach stoczniowych. Rosnąca liczba zamówień sprawia, że pojawia się problem ich kolejkowania z racji na brak mocy przerobowych. Ponadto Korea Południowa musi się liczyć z problemem braku rąk do pracy z powodu sytuacji demograficznej i spadającej dzietności. Stąd obok szkoleń pozwalających na przebranżowienie się firmy z tego państwa szukają możliwości rozwoju poprzez zatrudnianie pracowników zza granicy. Dotyczy to zarówno stoczniowców, jak i inżynierów, projektantów i przedstawicieli innych zawodów. Stąd tworzenie zagranicznych biur ma pozwolić na pozyskiwanie kadr na rosnącym rynku budowy statków dla transportu morskiego i branży offshore, jak też okrętów dla sił morskich.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów