Podczas Baltexpo 2023 mieliśmy okazję rozmawiać z Angeliką Cieślowską, prezes zarządu korporacji budowlanej Doraco, o korzyściach z udziału w przedsięwzięciu.
W ramach swojego udziału w targach firma prezentowała swoją ekspertyzę, zarówno w zakresie hydrotechniki morskiej, jak i śródlądowej. Prezes podkreśliła w rozmowie, że jako część grupy Hass Holding, korporacja jest zainteresowana również aspektami shippingowymi, co nadaje jej uczestnictwu w Baltexpo dodatkowy kontekst.
Angelika Cieślowska przyznała, że targi stanowią nie tylko okazję do promocji firmy, ale także przestrzeń do nawiązywania relacji z partnerami biznesowymi, inwestorami, dostawcami oraz instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi. Obecność wszystkich kluczowych interesariuszy w jednym miejscu, wraz z organizacją paneli dyskusyjnych, sprzyja rozwojowi i realizacji nowych projektów i inicjatyw.
– Na naszym stoisku jest ciągły ruch i spotykamy się z różnymi podmiotami. Możemy inwestorom, którzy chcą np. wybudować fabryki dla sektora offshore, pokazać nasze doświadczenia na rynku polskim, zarówno w całym procesie przygotowania takiej inwestycji, uzyskania wszelkich zgód, ale także jej realizacji. Możemy też skontaktować naszych partnerów z instytucjami takimi jak porty czy urzędy. Wszyscy tu dzisiaj są, więc traktujemy to jako miejsce spotkań, wymiany poglądów. Bardzo się cieszę, że taka inicjatywa została przeniesiona do Trójmiasta i mamy szansę w niej uczestniczyć – podkreśliła prezes.
Swoim udziałem w Baltexpo korporacja Doraco dała wyraźny sygnał, że jest w pełni gotowa do podjęcia nowych wyzwań, przyczyniających się do rozwoju polskiej gospodarki morskiej.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów