Tegoroczne targi Baltexpo przyciągnęły uwagę wszystkich kluczowych przedstawicieli sektora morskiego. Z Krzysztofem Wojtowiczem, partnerem w Deloitte, rozmawialiśmy o udziale firmy w wydarzeniu oraz o aktualnej sytuacji branży.
Według Wojtowicza uczestnictwo w Baltexpo to znacznie więcej niż tylko możliwość prezentacji firmy. To przede wszystkim okazja do bezpośredniego spotkania z klientami i omówienia bieżących projektów oraz przyszłych wyzwań, przed którymi stoi sektor morski. Zarówno rozmowy indywidualne, jak i panele dyskusyjne to istotne przejawy ich zaangażowania. Deloitte postrzega te okoliczności jako unikalną szansę do rozwoju współpracy i budowania trwałych relacji.
Spotkania to również dobra okazja do zaadresowania rozmaitych wątpliwości. Krzysztof Wojtowicz odniósł się do kwestii związanych z nowymi regulacjami dotyczącymi pomocy publicznej dla firm z sektora stoczniowego. To temat, który budzi wiele pytań, a Deloitte może pomóc w wyjaśnieniu tego, co niejasne.
– Miałem w trakcie ostatnich dwóch dni kilka spotkań, w trakcie których słyszałem takie stwierdzenie, że firmom z branży stoczniowej żadna pomoc nie przysługuje. Od 1 lipca to nieprawda. Jeśli ktoś w dalszym ciągu tak uważa, zapraszam do kontaktu ze mną. Odczarujemy ten temat – zapewnił Wojtowicz.
Deloitte jako partner Baltexpo 2023 jednoznacznie potwierdza swoją gotowość do bezpośredniego uczestnictwa w rozwoju branży morskiej i wspierania klientów w tym dynamicznym otoczeniu. Zachęcamy do wysłuchania rozmowy.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów