DB Schenker wprowadza szybszą opcję routingu dla eksportu LCL dla przesyłek do 4 ton. Operator stworzył optymalne rozwiązania oparte o globalną, zintegrowaną sieć transportową i fracht oceaniczny. Dzięki alternatywnym trasom do regionu Azji i Pacyfiku czas dostawy może zostać skrócony nawet o 17 dni. Rozwiązanie jest dostępna dla klientów z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii.
Szybsza opcja routingu dla eksportu przesyłek drobnicowych dostępna jest z dwóch europejskich hubów: portu w Mediolanie i Rotterdamie. Pierwszy z nich obsługuje sześć destynacji w ofercie operatora: Bangkok (TH), Hong Kong (HK), Jakarta (ID), Haiphong (VN), Melbourne (AU) i Sydney (AU). Z kolei z Rotterdamu przesyłki obsługiwane będą na czterech kierunkach: Port Kelang (MY), Laem Chabang (TH), Cat Lai (VN) i Xingang (CN).
– Oferujemy klientom unikalne rozwiązanie transportowe, które zwiększa ich przewagę konkurencyjną w regionie Azji i Pacyfiku. Wykorzystujemy atuty naszej silnej, globalnej sieci transportu lądowego i oceanicznego. Dzięki opracowaniu alternatywnych tras skracamy czas realizacji dostaw, ale to klienci sami mogą decydować, czy chcą korzystać z opcji standardowej czy szybkiej. Redukcja zapasów i przestrzeni magazynowej, szybsze fakturowanie – to kolejne mocne strony tego rozwiązania – dodaje Justyna Jaśkiewicz, Head of LCL Cluster North East Europe w DB Schenker.
Proponowane przez DB Schenker rozwiązanie jest doskonałą ekonomicznie alternatywą dla klientów, którzy nie chcą korzystać z szybkiego transportu lotniczego, a tradycyjne połączenie oceaniczne uniemożliwia im sprawne dotarcie na rynki zbytu w regionie Azji i Pacyfiku. Szybsza opcja routingu to także redukcja kosztów składowania w magazynach klientów. Dzięki LCL producenci i eksporterzy mogą częściej i szybciej wysyłać wytworzone towary. To jeden z przykładów działań, za pomocą których operator wspiera swoich klientów w optymalizacji procesów w łańcuchu dostaw.
W obliczu rosnących wymagań rynkowych i dynamicznej sytuacji geopolitycznej na świecie DB Schenker oferuje swoim klientom kompleksowe podejście do optymalizacji łańcuchów dostaw. Praca ekspertów, opierająca się na skrupulatnej analizie oraz innowacyjnych narzędziach i zaawansowane platformy cyfrowe pozwalają precyzyjnie dobrać rozwiązanie do indywidualnych potrzeb każdego prowadzonego biznesu. Takie wsparcie operatora logistycznego przyśpiesza realizację planów ekspansji na nowe rynki, ale też pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.
DB Schenker świadczy rozwiązania transportu morskiego dla ponad 700 tys. klientów w 130 krajach. Dziennie ponad 5,5 tys. kontenerów jest transportowanych pomiędzy portami na całym świecie, co czyni firmę liderem we frachcie oceanicznym.
Zatrudniając około 76 100 pracowników w ponad 1 850 lokalizacjach w 130 krajach, DB Schenker jest jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. Firma świadczy usługi transportu lądowego, lotniczego i oceanicznego, oferuje także oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie logistyki i zarządzania globalnym łańcuchem dostaw z jednego źródła. Aby osiągnąć swój ambitny cel neutralności klimatycznej do 2040 roku, dostawca usług logistycznych stale inwestuje w innowacyjne rozwiązania transportowe, odnawialne źródła energii i produkty neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla dla swoich klientów.
Australia planuje nowy terminal kontenerowy
Rosja chce Arktyki na własność
A. Gembicka: skierowałam pismo do służb w sprawie dzierżawy terminala zbożowego w Gdyni
Przedstawiciele Portu Gdańsk z wizytą w największym duńskim terminalu kontenerowym
Zełeński: Dzięki wygranej bitwie o Morze Czarne Ukraina przetransportowała prawie 7,5 mln ton ładunków
Największe wzrosty pośród unijnych portów w Gdańsku; sytuacja wszystkich poprawia się po pandemii