Po rozbudowie hala Bota Technik, eksperta w serwisie i budowie morskich systemów napędowych, dysponuje już przestrzenią 1300 mkw. Na tym nie koniec. Firma rozwinęła zaplecze socjalne, techniczne i biurowe.
Bota Technik znacząco podniosła standard, możliwości i jakość oferowanych usług poprzez rozbudowę swojej głównej siedziby w Gdańsku.
- Dobudowaliśmy 700 mkw hali ciężkiej wyposażonej między innymi w 25-tonową suwnicę oraz dwa kolejne stanowiskowe żurawie słupowe. Dzięki temu możemy świadczyć usługi remontowe urządzeń napędowych wszystkich typów w jeszcze szerszym zakresie – mówi Maciej Nowak, dyrektor ds. sprzedaży Bota Technik.
Hala obejmuje obecnie 1300 mkw powierzchni i wyposażona jest w nowoczesną, rozbudowaną infrastrukturę techniczną zapewniając wysoki standard i bezpieczeństwo pracy.
Nawet posadzka na hali wykonana jest w technologii typu „kamienny dywan” i pokryta została powłoką żywiczną zapobiegającą pyleniu.
– Dodatkowa przestrzeń otworzyła nam również drogę do działań w kierunku powiększenia gniazda obróbki mechanicznej oraz rozbudowy naszych możliwości regeneracyjnych w zakresie śrub i płatów śrub napędowych – wylicza Maciej Nowak.
– Zyskaliśmy miejsce na magazyn części zamiennych, głównie do silników Cummis. Mamy także stanowiska do remontu tych silników – dodaje.
Bota Technik postawiła także na rozbudowę zaplecza socjalno-biurowego. Wybudowany został całkowicie nowy budynek o powierzchni 530 mkw. Na parterze znajduje się przestrzeń socjalna dla pracowników technicznych, natomiast dwa dodatkowe piętra stanowią część biurową.
Materiały oraz zastosowany standard wykończenia śmiało można porównać do hotelowego, nie spotykanego dotąd w tej branży. Atrakcyjności dodaje zastosowany nieszablonowy „design” w klimacie industrialnym z wieloma kolażami ściennymi oraz rozbudowaną kolorystyką, która łączy nowoczesny wystrój w jedną spójną całość.
W takich pomieszczeniach aż chce się przebywać i pracować - takie stwierdzenie bardzo często słychać z ust pracowników, którzy z dużą radością zajęli nową część. Wielu z nich podkreśla, że ma świadomość i jest wdzięczna, że ich firma wykazała się ponadstandardowym podejściem w tym obszarze, co niewątpliwie wyróżnia Bota Technik na tym rynku i stanowi dużą satysfakcję dla jej właścicieli.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów