- Port w Szczecinie dynamicznie się rozwija i cieszy, że mimo niesprzyjających czynników geopolitycznych udaje nam się utrzymać wysoką pozycję rozwojową i wciąż poszerzać spektrum działania. Rok 2025 powinien być dla sektora TSL rokiem lepszym. Nasi przedsiębiorcy zwracają także uwagę na to, że po trudnych miesiącach poprawia się eksport towarów zagranicę oraz rośnie współczynnik rozwoju sektora e-commerce – mówi Hanna Mojsiuk, prezes Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie.
– Stale poszerzamy ofertę usług spedycyjnych, w związku z tym poszukujemy m.in. spedytorów morskich do biura w Gdyni – mówi Marcin Sikorski, dyrektor generalny Bollore Logistics Poland w rozmowie na temat rozwoju tej marki w Polsce i związanych z tym możliwościami budowania kariery, a także bogatych doświadczeniach firmy w branży onshore i offshore wind na świecie.
Płuczki spalin są wciąż w czołówce rozwiązań wprowadzanych na statkach handlowych. Dzieje się tak mimo zapowiedzi wprowadzania coraz lepszych silników spalinowych i paliw, napędów elektrycznych i gazowych, zasilania metanolem i innymi paliwami ekologicznymi.
Nosta Logistik, operator spedycyjno-logistyczny działający w obszarze dostaw just-in-time, przyspiesza rozwój na polskim rynku i przedstawia najważniejsze kierunki rozwoju. Firma właśnie obchodzi 8-lecie swojej działalności w naszym kraju. Planuje rozwój transportów dla branży FMCG i retail, a także usług spedycji morskiej i lotniczej oraz rozbudowę i wzrost zatrudnienia w polskich oddziałach.
Fracht FWO Polska, operator logistyczny dla przemysłu, podsumował wyniki za ubiegły rok i przedstawił kluczowe kierunku rozwoju, w tym zwiększenie zatrudnienia i rozbudowę oddziałów.
Fracht FWO Polska, wiodący operator logistyczny dla przemysłu, umacnia swoją pozycję na polskim rynku usług logistycznych. W związku z dynamicznym rozwojem, firma zwiększa zatrudnienie i rozbudowuje zespół spedytorów oraz menedżerów. Fracht FWO planuje też rozszerzenie oferty usług dla klientów, szczególnie w obszarze spedycji drogowej.
Ponad miliard euro przychodów rocznie, budowa korytarza logistycznego północ-południe, rozwój portów i transportu, głównie kolejowego, oraz rozwój spedycji – takie założenia na najbliższe kilka lat stawia sobie zarząd OT Logistics.
Napięcia między Moskwą a Ankarą: rosyjski statek nie dostał zgody na wejście do portu w Stambule
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Orlen ma kontrakt gazowy z Naftogazem
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie