Trzy generatory wyprodukowane we Wrocławiu wyruszyły z Portu Gdańsk do Tajwanu. Ich transport nad morze i załadunek na statek były skomplikowaną operacją logistyczną.
Na nabrzeżu Rumuńskim na terenie OT Port Gdynia została wykona usługa przemieszczenia żurawia nabrzeżowego typu FUD Q-16. Ta olbrzymia maszyna waży 236 ton.
Port Consultants w dniach 9-10 marca zrealizował w Porcie Gdynia skomplikowaną operację przetransportowania na statek 3-ch ciężkich generatorów. Dwa z nich ważyły po 280 ton, trzeci 453 tony.
9 marca przy Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych odbył się skomplikowany załadunek dwóch generatorów na statek Tasmanic Winter.
Francusko-hiszpańskie konsorcjum ADP i IDOM, holenderska grupa NACO oraz niemiecko-austriacki ILF złożyły oferty w postępowaniu na wykonawcę master planu Centralnego Portu Komunikacyjnego - poinformowała PAP spółka. Jak dodano, umowa z wykonawcą ma być podpisana przed końcem roku.
Na plac składowy przy Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych rozładowany został stojan generatora typu 60WT35S o wadze 353 t, który przetransportowany został z wrocławskiej fabryki General Electric Power (GE) na teren terminalu OT Port Gdynia specjalistycznym wagonem kolejowym 32-osiowym typu „Schnabel car”.
Sv. Apostol Andrey w gdyńskim porcie. Statek przypłynął po olbrzymie generatory. Do ich załadunku trzeba było użyć największego dźwigu pływającego w Polsce.
Ciekawy załadunek odbył się w poniedziałek w terminalu OT Port Gdynia (dawniej BTDG). Na pokład statku Accum trafiły zbudowane we Wrocławiu dwa olbrzymie generatory oraz jedna turbina.
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Polski wiceadmirał z wizytą w litewskiej Marynarce Wojennej
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Naval Group zbuduje czwartą fregatę dla Grecji. Zamówienie potwierdzone
Trwa drugi etap inwestycji chroniącej Rewę przed powodzią
Umowa USA i Korei Pd. wywoła efekt nuklearnego domina?