Przychody Grupy OTL wyniosły w 2024 roku 321 mln zł, EBITDA sięgnęła 58,2 mln zł, a strata netto 9,1 mln zł. Spółka opublikowała dane za miniony rok.
OT Port Świnoujście oraz POL INVEST PROJECTS podpisały umowę dotyczącą rozbudowy terminala AGRO o linię technologiczną wraz z dostawą urządzenia załadowczego na statki. Dzięki inwestycji roczne zdolności przeładunkowe dla zbóż w OT Port Świnoujście przekroczą dwa miliony ton. Wartość inwestycji sięgnie 40 mln zł.
Grupa OT Logistics, w skład której wchodzą m.in. terminale OT Port Świnoujście i OT Port Gdynia, zanotowała w 2022 roku wzrost przychodów.
OT Logistics S.A. sprzedała spółce Port Acquisitions wszystkie posiadane akcje Luka Rijeka za 26,3 mln euro. Część środków z transakcji spółka przeznaczy na spłatę zobowiązań z tytułu obligacji.
Należący do Grupy OT Logistics OT Port Gdynia zwiększy potencjał przeładunkowy dzięki zakupowi Shiploadera, maszyny umożliwiającej załadunek statków szybszy o 50% w stosunku do obecnie stosowanej technologii. Shiploader to strategiczna inwestycja OT Port Gdynia, dzięki której roczny potencjał przeładunków masowych, drobnicowych i agro wzrośnie do 4,7 mln ton.
W październiku Grupa OTL sfinalizowała sprzedaż spółki C.Hartwig Gdynia, specjalizującej się w spedycji kontenerowej. To już kolejna transakcja zrealizowana z Grupą Rhenus. W 2020 roku Rhenus odkupił od Grupy OTL spółkę Deutsche Binnenreederei A.G. operatora żeglugi śródlądowej. Wpływy ze sprzedaży C.Hartwig Gdynia pozwoliły Grupie OTL na zredukowanie zadłużenia wobec wierzycieli finansowych do poziomu poniżej 66 mln zł, podczas gdy jeszcze 1,5 roku temu łączne, wymagalne zadłużenie Grupy OTL przekraczało 330 mln zł. Grupa OTL za
OT Logistics zawarło umowę zbycia wszystkich posiadanych akcji (81,08%) w spółce zależnej Deutsche Binnenreederei (DBR), floty grupy oraz praw i obowiązków wynikających z umów z klientami na rzecz Rhenus PartnerShip za 18,1 mln euro netto, powiększoną o podatek VAT, w takim zakresie w jakim będzie on należny, podała spółka.
OT Logistics otrzymała wiążącą ofertę zakupu udziałów spółki Deutsche Binnenreederei AG (DBR), operatora żeglugi śródlądowej w Niemczech oraz floty przynależnej do tej działalności. Oferta złożona przez potencjalnego nabywcę za udziały przypadające OT Logistics opiewa na kwotę ok. 19 mln EUR. Do transakcji dojść może w pierwszej połowie 2020 r. DBR to niemiecka spółka, w której OT Logistics posiada 81,08% udziałów.
RCI jako podmiot odpowiedzialny w Grupie OT Logistics za zarządzanie nieruchomościami zawarł warunkową umowę sprzedaży gruntów oraz wybranych składników majątku ruchomego znajdujących się we Wrocławiu, o łącznej wartości 54 mln zł netto, informuje OT Logistics.
Grupa Kapitałowa OT Logistics, największy operator portowy w Polsce i lider w obszarze żeglugi śródlądowej w Europie Środkowo-Wschodniej, zanotowała 245,7 mln zł skonsolidowanych przychodów w pierwszym kwartale 2019 r., co oznacza wzrost o ponad 8% r/r. W wynikach Grupy widoczne są pierwsze efekty wdrażania planu naprawczego.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Europejscy liderzy odpowiedzieli na amerykański plan pokojowy dla Ukrainy
Rosja wysłała samochody do Kuby. W porcie w Hawanie wyładowano auta „Moskwicz”
Narodziny i rozkwit oceanicznego imperium. Od używanego statku do nowoczesnej floty pasażerskiej
Napięcia między Moskwą a Ankarą: rosyjski statek nie dostał zgody na wejście do portu w Stambule
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli