• <
KONGSBERG_2023
CSL_790x140_2025
Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski

Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa

Po trzech kwartałach 2025 r. przychody Grupy OTL wyniosły 198 mln zł. Skonsolidowana EBITDA sięgnęła 28,4 mln zł, a strata netto wyniosła 27,2 mln zł. W trzecim kwartale 2025 r. wpływ na przepływy ładunkowe w terminalach Grupy OTL miała niekorzystna i niestabilna się sytuacja polityczno – gospodarcza.

18.11.2025, 20:30
Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski

Ominąć Cieśninę Malakka. Tajlandia chce budować gigantyczny "most lądowy"

1 listopada 2025 r. premier Tajlandii, Anutin Charnvirakul, podczas wystąpienia na forum APEC Business Advisory Council przedstawił koncepcję budowy „land bridge” – lądowego połączenia między Oceanem Indyjskim a Spokojnym. Ma ono omijać Cieśninę Malakka, jeden z najważniejszych szlaków żaglowych świata.

01.11.2025, 18:08
Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski

Port Gdańsk o zrównoważonej niebieskiej gospodarce morskiej podczas Kongresu Morskiego

Drugiego dnia 11. Międzynarodowego Kongresu Morskiego wydarzenie przeniosło się z Teatru Polskiego do sal konferencyjnych szczecińskiego hotelu Radisson Blu. Tam odbyły się cztery bloki dyskusyjne, łącznie aż 12 paneli. Swój blok poświęcony zrównoważonej niebieskiej gospodarce morskiej zorganizował Zarząd Morskiego Portu Gdańsk.

27.05.2025, 22:15

Dobre wyniki Grupy OTL na bardzo trudnym rynku [RAPORT 2024]

Przychody Grupy OTL wyniosły w 2024 roku 321 mln zł, EBITDA sięgnęła 58,2 mln zł, a strata netto 9,1 mln zł. Spółka opublikowała dane za miniony rok.

28.04.2025, 20:48
Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski

Wyniki Grupy OTL za III kwartał 2024 r.

Po trzech kwartałach 2024 r. przychody Grupy OTL, czyli największego operatora portowego w Polsce wyniosły 234,3 mln zł. EBITDA sięgnęła 41,5 mln zł, a strata netto wyniosła 8,1 mln zł.

19.11.2024, 19:53
Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski

Hamburg, Jokohama, Tanger na szlaku dekarbonizacji. Lekcja dla Polski po Forum Gospodarki Morskiej 2024

Porty na całym świecie łączą siły włączające się w politykę dekarbonizacji transportu. Programy modernizacyjne wykorzystywane są do budowania przewagi konkurencyjnej. Jednym z nich jest WPCAP (World Ports Climate Action Program), realizowany w ramach pięciu grup roboczych. Zarządy portów i instytucje z nimi współpracujące łączą wiedzę na temat najnowszych osiągnięć technicznych i technologii, opracowują wspólne projekty, kreują politykę dekarbonizacji z udziałem armatorów i operatorów terminali. W żadnym z pięciu projektów nie m

12.10.2024, 15:47
Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski

Wyniki Grupy OTL po I półroczu 2024 r.

Skonsolidowane przychody Grupy OTL, czyli największego operatora portowego w Polsce wyniosły ponad 161 mln zł w pierwszym półroczu 2024 r. Grupa zanotowała 0,3 mln zł zysku netto, a w związku ze spadkami wyników na działalnościach portowej oraz spedycyjnej, EBITDA wyniosła 33,2 mln zł.

18.09.2024, 22:00
Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski

Loconi Intermodal dołącza do globalnej rodziny PSA International

Loconi Intermodal S.A., jeden z czołowych na polskim rynku operatorów intermodalnych, informuje o zawarciu przedwstępnej umowy sprzedaży większościowego pakietu akcji Loconi pomiędzy dotychczasowymi akcjonariuszami Spółki PSA Baltics N.V., spółkę zależną PSA International, globalnego lidera w zarządzaniu portami i operatora ponad 60 terminali morskich oraz kolejowych na całym świecie.

12.08.2024, 09:13
Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski

Bulk Cargo - Port Szczecin dąży do połączenia sił z Grupą Rhenus

Bulk Cargo – Port Szczecin, największy operator w Szczecinie od lat obsługujący ładunki masowe i drobnicowe, ma plany dalszej fuzji z Grupą Rhenus.

07.07.2024, 21:59
Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski

Polskie porty w 2030. Dokąd płyniemy i jaki obrać kurs?

Kongres Polskie Porty 2030 otworzył dyskusję na temat tego jaką rolę będą spełniały polskie porty morskie w perspektywie 2040, a nawet 2050 r. Porty na świecie rozwijają się niezwykle dynamicznie, bo wymuszają to potrzeby globalizacji. Gospodarka polska coraz głębiej wkomponowuje się w światową i porty morskie mają w tym niepodważalny udział.

20.06.2024, 15:47
SOLID PORT_790_140_2024

Dziękujemy za wysłane grafiki.