Łącznie zainwestowano 60 milionów dolarów w kilka dużych
projektów modernizacyjnych w terminalu kontenerowym Kanału Sueskiego, kluczowym
obiekcie w południowym i wschodnim regionie Morza Śródziemnego.
Rozbudowany kanał już bije rekordy
Terminal wdrożył również zwiększenie zdolności przeładunkowej bramy SCCT do ponad 50 000 TEU miesięcznie. W rezultacie wolumeny bram terminalu wzrosły o 50% rok do roku, a wzrost eksportu reeferów (kontenerów chłodniczych) sięga 150%.
Inne inwestycje w SCCT obejmowały również zakup nowego wyposażenia stoczni, a do floty dołączyło 16 nowych suwnic bramowych z oponami gumowymi, torując drogę do większej liczby nabrzeży i bram w przyszłości.
Ulepszenia przepustowości i inne inwestycje już przyniosły nowy rekord, a SCCT obsłużył 95 579 TEU na nabrzeżu w 33. tygodniu – to najwyższy tygodniowy wolumen, jaki kiedykolwiek obsłużono w terminalu.
Dwa kolejne statki z produktami rolnymi wypłynęły z ukraińskich portów
Kuba. Ugaszono pożar w porcie Matanzas
Nowe rozwiązanie dla małych i średnich portów od SeaData Gdynia
Porty kontenerowe Chin zdominowały globalny rynek
Cieśnina Tajwańska: czy Chiny zagrażają światowemu transportowi morskiemu?
Postęp prac na budowie II etapu drogi wodnej: Zalew Wiślany – Zatoka Gdańska