GospodarkaMorska.pl/fishingnews.co.uk
Kadłub statku rybackiego Boy Andrew opuścił stocznię Nauta-Hull i wyruszył w poniedziałek do Danii.
Boy Andrew to statek rybacki, który będzie przeznaczony przede wszystkim do połowu ryb siejowatych. Zamówiony został przez duńską stocznię Vestvaerftet ApS z Hvide Sande. Armatorem jest szkocki Bremner Fishing Company Ltd z Wick.
Kadłub statku jest zaprojektowany przez duńską stocznię Vestvæflet ApS. Nauta Hull częściowo wyposażyła go m.in. w silnik Caterpillar 3508C o mocy 577kW, przekładnię redukcyjną Mekanord 450HS 6.47:1, nastawną śrubę napędową Korsor, agregaty prądotwórcze, wciągarki. Jest pomalowany i z wykonanymi głównymi pracami instalacyjnych (m.in. z rurociągami w zbiornikach).
Boy Andrew jest przeznaczony do przewozu około 1100 skrzynek, 31 000 litrów paliwa i 26 000 litrów słodkiej wody. Zakwaterowanie znajdzie na nim ośmiu mężczyzn, którzy będą mieli do dyspozycji pojedyncze i podwójne kabiny. Kambuz i mesa znajdują się na pokładzie głównym.
Boy Andrew spodziewany jest w stoczni Hvide Sande 15 lipca.
Boy Andrew w liczbach
długością całkowita - 27,5 m,
długość rejestrowana – 23,95m,
szerokość 7,7 m ,
wysokość boczna do pokładu ochronnego - 6,2 m.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie
PRS sprawuje nadzór nad budową okrętu ratowniczego programu „Ratownik”
Chiny oddały do użytku gigantyczny statek do akwakultury. 12 gatunków ryb na jednostce
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek