mb
Według założeń, do 2022 roku most znów ma być przerobiony na zwodzony.
Jak czytamy w komunikacie giełdowym: "Wartość umowy wynosi 6 628 311,33 PLN netto. Warunki umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych w przypadku zawierania tego typu umów. Umowa przewiduje m.in. karę umowną za zwłokę w zakresie wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,1% wartości wynagrodzenia netto za każdy dzień zwłoki, karę umowną w przypadku odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Spółki – w wysokości 10% wynagrodzenia netto. Łączna wysokość kar umownych została ograniczona do 20% wartości umowy netto, Strony uprawnione są do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych. Kryterium uznania umowy za znaczącą stanowi wartość przedmiotu umowy."
Vistal Gdynia to producent konstrukcji stalowych. Firma realizuje kontrakty dla klientów krajowych i zagranicznych, działając w segmencie infrastrukturalnym (w tym infrastruktury portowej) i offshore, budownictwa kubaturowego i energetyki. Spółka w 2014 roku zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych. W 2018 roku jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki sięgnęły 65 mln zł.
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie
PRS sprawuje nadzór nad budową okrętu ratowniczego programu „Ratownik”
Chiny oddały do użytku gigantyczny statek do akwakultury. 12 gatunków ryb na jednostce
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek