• <
PZT_980x120_gif_2020

Rząd Wielkiej Brytanii podpisuje umowy z przewoźnikami o wartości 100 mln $

Strona główna Porty, logistyka Rząd Wielkiej Brytanii podpisuje umowy z przewoźnikami o wartości 100 mln $
Rząd Wielkiej Brytanii podpisuje umowy z przewoźnikami o wartości 100 mln $ - GospodarkaMorska.pl
fot. Brittany Ferries

sons

21.10.2020 Źródło: promy24.com

Rząd Wielkiej Brytanii podpisał umowy z czterema operatorami promowymi, aby zapewnić przepustowość dla 3000 ciężarówek tygodniowo. Takie działanie ma zmniejszyć ryzyko zakłóceń dla kluczowych towarowych w łańcuchu dostaw do GB.

Kontrakty podpisano z Brittany Ferries, DFDS, P&O Ferries i Stena Line, na łączną wartość 77,6 miliona funtów. Przedstawiona oferta dotyczny dziewięciu trasach w ośmiu portach znajdujących się „na obszarach mniej narażonych na zakłócenia”.

Porty te obejmują:

    Felixstowe,
    Harwich,
    Hull,
    Newhaven,
    Poole,
    Portsmouth,
    Teesport,
    Tilbury.

Rząd potwierdził, że kontrakty będą obowiązywać do sześciu miesięcy po zakończeniu okresu przejściowego Brexitu.

Umowy są odzwierciedleniem części z porozumień, które zostały zawarte w zeszłym roku, gdy Wielka Brytania przygotowywała się do ewentualnego Brexitu bez umowy po członkostwie w UE w 2019 r. Jednak w przeciwieństwie do pierwszego zestawu umów rząd Wielkiej Brytanii podkreślił, że ​​tym razem kontrakty „zostały przyznane dzięki pomyślnemu wykorzystaniu rządowych ram zdolności przewozowych, wprowadzonych w 2019 r., W których lista kandydatów na kontrakty obejmuje doświadczonych przewoźników towarowych”.

Przypominamy, że w 2019 roku umowa przewozowa została podpisana z firmą Seaborne Freight, która jak się okazało, nie posiadała promów, którymi mogłaby wywiązać się z kontraktu.

Co z portami w Calais i Dunkierce ?

Grant Shapps, sekretarz ds. Transportu Wielkiej Brytanii, powiedział: Ponieważ okres przejściowy dobiega końca, wprowadzamy niezbędne środki, aby zapewnić płynny i pomyślny przepływ towarów. Zabezpieczenie tych kontraktów gwarantuje, że niezależnie od wyniku negocjacji ratujące życie środki medyczne i inne krytyczne towary mogą nadal napływać do Wielkiej Brytanii od momentu opuszczenia UE.

W odpowiedzi na założenia wyboru takich, a nie innych portów dodał, że „trasy wychodzące z Dover i Folkestone przez kanał La Manche pozostają ważnym korytarzem handlowym między Wielką Brytanią a Europą kontynentalną. Trasy te odegrały w tym roku kluczową rolę w utrzymaniu przepływu towarów krytycznych do kraju podczas kryzysu COVID-19 ”.

Rząd Wielkiej Brytanii kontynuuje współpracę z kluczowymi lokalnymi zainteresowanymi i przemysłem, aby przygotować się do zakończenia okresu przejściowego.

Źródło: Promy24.com

Źródło:
promy24.com
port_gdynia_port_zewnętrzny_390x100_jpg_2020
port_szczecin_390x100_2020
port_gdańsk_390x100_2020

Surowce

 Ropa brent 49,05 $ baryłka  0,00% 22:58
 Cyna 18850,00 $ tona -0,29% 3 gru
 Cynk 2747,00 $ tona 0,81% 3 gru
 Aluminium 2028,00 $ tona -1,12% 3 gru
 Pallad 2355,00 $ uncja  0,00% 22:59
 Platyna 1070,50 $ uncja  0,00% 22:59
 Srebro 24,32 $ uncja  0,00% 22:59
 Złoto 1842,10 $ uncja  0,00% 22:59
invest_gda_390x100_gif_2020

Dziękujemy za wysłane grafiki.