Rozwiązanie Roxtec GRP to lekkie ramy i tuleje z poliestru wzmocnionego włóknem szklanym, które zostały opracowane z myślą o łatwym laminowaniu lub wklejaniu w struktury kompozytowe.
Możliwość laminowania lub przyklejania ram i tulei do konstrukcji z włókna szklanego lub kompozytu jest czymś, z czego skorzystają konstruktorzy jachtów, okrętów wojennych i łodzi patrolowych. Jest to inteligentny sposób na uniknięcie wiercenia i przykręcania, a tym samym zmniejszenie ryzyka pęknięć w konstrukcji, aby zachować wytrzymałość kompozytowego pokładu lub grodzi.
Cechy rozwiązania GRP:
Systemowe uszczelnienia GRP występują w wersjach prostokątnych oraz okrągłych.
Rama SRC GRP:
Rama z zaokrąglonymi narożnikami
Dzięki różnym wersjom można dobrać idealne rozwiązania do konkretnych potrzeb. W naszej ofercie można znaleźć lekką i wytrzymałą prostokątną ramę z kompozytu Roxtec SRC r20 GRP z zaokrąglonymi narożnikami. Umożliwia ona stworzenie przepustu wieloprzewodowego do kabli i rur w połączeniu z modułami Roxtec i elementem dociskającym. Zaokrąglone rogi ograniczają spiętrzanie naprężeń i ryzyko powstawania pęknięć wokół ramy. Do zastosowań, gdzie niezmiernie ważne jest zachowanie mocnej ale zarazem bardzo lekkiej struktury.

Tuleja SL GRP:
Tuleja SL GRP do zastosowań wraz z okrągłym uszczelnieniem typu R (dla wielu rur i kabli) lub uszczelnieniem RS (na pojedynczy kabel lub rurę)

Przykłady uszczelnień okrągłych wraz z SL GRP



Więcej informacji na temat rozwiązań Roxtec GRP: https://www.roxtec.com/pl/
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów