Trzeci kwartał w Cargo Lift zakończył się rekordową liczbą przeładowanych kontenerów z ładunkami stalowymi takimi jak: kręgi, profile, rury, pręty, bloki metalowe i slaby, wałki. Przeładunki te wynoszą ponad 20 tysięcy ton.
Osiągnięty wynik jest zasługą doskonale dostosowanego sprzętu, który umożliwia szybki i sprawny przeładunek dłużyc 6 i 12 metrowych, blachy w kręgach, w paczkach do 25 ton/szt., bloków, slabów, wałków metalowych do 25 ton/szt.
- Jesteśmy jedyną firmą poza portem posiadającą układarki o udźwigu do 54 ton oraz odpowiedni osprzęt taki jak np. trawersy do dłużyc, kręgów z udźwigiem do 40 ton i długością do 9m. Rozwiązania techniczne, które stosujemy w przeładunkach przekładają się również na bardzo atrakcyjne stawki i maksymalnie skrócony czas realizacji zleceń - mówi Wiesława Gielecka, właściciel firmy Cargo Lift.
Dodajmy, że firma Cargo Lift, która specjalizuje się w przeładunkach ciężkich i nietypowych towarów wspiera głównie spedycje potrzebujące wyspecjalizowanego zaplecza do tego typu operacji. Dodatkowym atutem jest magazyn czasowego składowania, który w przypadku braku kontyngentu umożliwia składanie tych towarów.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
Rewolucja w rosyjskich portach Bałtyku - czy grozi im upadek?
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania
Porzucony w Basenie Północnym w Świnoujściu kuter zatonął
TransLogistica Poland 2025. Polskie porty pod wspólną marką Ports of Poland