„This Christmas, give something only you can give” - to hasło tegorocznego spotu świątecznego Coca-Coli. Tym razem, jego bohaterem został pracownik morskiej farmy wiatrowej.
Zawód marynarza i pracownika offshore wiąże się z częstą nieobecnością w domu. Kilkumiesięczne kontrakty i ich przedłużanie w trudnym czasie pandemii sprawiły, że rozłąka z rodziną stała się jeszcze dotkliwsza. W tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Coli znajdziemy nawiązanie do pracy właśnie w tej branży.
Bohaterem filmu jest mężczyzna pracujący na jednej z morskich farm wiatrowych. Przed wyjazdem na kontrakt, córka wręcza mu list do Świętego Mikołaja. Niestety, w ferworze obowiązków, mężczyzna zapomina wysłać list na czas. Postanawia dostarczyć go na własną rękę. Jak kończy się ta próba, możecie sprawdzić w filmie umieszczonym pod artykułem.
Spot wyreżyserował Nowozelandczyk, Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”. Za realizację odpowiada agencja Wieden & Kennedy London.
Venture Global LNG kupuje nowe gazowce. W tle postępowanie arbitrażowe największych firm energetycznych
Vera Navis projektuje innowacyjny patrolowiec dla Marynarki Wojennej Portugalii
Vard rozpoczyna próby morskie statku operacyjnego dla Rem Offshore
W stoczni Remontowa Shipbuilding S.A. odbędzie się położenie stępki pod niszczyciel min, przyszły ORP Rybitwa
W Singapurze przeprowadzono pierwsze na świecie bunkrowanie statku ciekłym amoniakiem
Wärtsilä wspiera zoptymalizowane operacje o niskiej emisji dla dwóch statków P&O Ferries