„This Christmas, give something only you can give” - to hasło tegorocznego spotu świątecznego Coca-Coli. Tym razem, jego bohaterem został pracownik morskiej farmy wiatrowej.
Zawód marynarza i pracownika offshore wiąże się z częstą nieobecnością w domu. Kilkumiesięczne kontrakty i ich przedłużanie w trudnym czasie pandemii sprawiły, że rozłąka z rodziną stała się jeszcze dotkliwsza. W tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Coli znajdziemy nawiązanie do pracy właśnie w tej branży.
Bohaterem filmu jest mężczyzna pracujący na jednej z morskich farm wiatrowych. Przed wyjazdem na kontrakt, córka wręcza mu list do Świętego Mikołaja. Niestety, w ferworze obowiązków, mężczyzna zapomina wysłać list na czas. Postanawia dostarczyć go na własną rękę. Jak kończy się ta próba, możecie sprawdzić w filmie umieszczonym pod artykułem.
Spot wyreżyserował Nowozelandczyk, Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”. Za realizację odpowiada agencja Wieden & Kennedy London.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów