P&O Ferries odnotowało w trzecim kwartale roku 16-procentowy wzrost wielkości przewiezionych jednostek towarowych w porównaniu do roku 2015 na trasie Zeebrugge - Teesport.
Dwie jednostki - „Bore Song” i „Mistral”, które obsługują tą trasę przetransportowały 22499 jednostek frachtowych. Dla porównania w tym samym okresie w roku 2015 wielkość ta kształtowała się na poziomie 19349.
Zdaniem Nicka Panka, kierownika rozwoju sprzedaży na Morzu Północnym w P&O Ferries, obserwowane wzrosty wielkości przewożonego frachtu pomiędzy Zeebrugge i Teesport w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, są wynikiem większej świadomości klientów z kontynentu o tym, jak wygodnym rozwiązaniem jest wybór portu Teesport podczas transportu ładunków do miast w północno-zachodniej części kraju, takich jak Manchester i Liverpool.
Pank zaznaczył ponadto, że gdy dodać do tego znakomitą łączność ze Szkocją - pociągi kursują codziennie od Teesport do szkockiej stacji Mossend - nie jest mu trudno zrozumieć, dlaczego coraz więcej eksporterów wybiera tą właśnie drogę do Wielkiej Brytanii.
Podkreślił także, że dwa operujące na trasie statki prowadzą rzetelną i sprawną obsługę, dzięki czemu klienci mogą być pewni, że ich towary będą dostarczane do Wielkiej Brytanii tak szybko, jak to tylko logistycznie możliwe.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny