PMK
Drugi największy armator kontenerowy na świecie, Mediterranean Shipping Company (MSC), zatrudnił firmę MacGregor do modernizacji 31 swoich kontenerowców.
Modernizacja odbędzie się w ramach programu MacGregor Cargo Boost, który ma zadanie podnieść opłacalność jednostek, poprzez poprawę wydajności. Każdy z kontenerowców będzie osobno poprawiany pod tym względem.
- Każde z ulepszeń zostało dokładnie zaprojektowane we współpracy z MSC. Pod uwagę braliśmy typ każdego statku, a także rejony w jakich on najczęściej pływa. W efekcie stworzyliśmy nowy, wydajniejszy niż dotąd system przewozu cargo – powiedział Atte Virta, architekt z MacGregor.
MSC i MacGregor zgodzili się nie ujawniać kwoty kontraktu. Prace rozpoczną się niebawem na przemian w każdej jednostce. Modernizacja ma się zakończyć pod koniec 2018 roku.
Podpisano umowę dt. budowy multimodalnego kolejowego węzła przeładunkowego w Porcie Szczecin
RWE i Port Karlshamn razem dla rozwoju bałtyckiej energetyki wiatrowej
Arkadiusz Marchewka: rozwój żeglugi śródlądowej jednym z priorytetów Ministerstwa Infrastruktury
Wiceszef MI: o 33 mln zł więcej środków w programie dot. budowy drogi wodnej przez Mierzeję
Wyścig o czysty Bałtyk. Debata nad katalogiem najlepszych praktyk i technologii przy przeładunkach towarów masowych suchych w portach morskich
Chiński inwestor pozbawiony koncesji na budowę Wielkiego Kanału Interoceanicznego