Działają na światowym rynku i produkują najnowocześniejsze statki w Europie. Ich prototypowe, odważne projekty, szturmem zdobywają najważniejsze nagrody w branży. Stocznia CRIST skończyła 30 lat! Z tej okazji, Polskie Forum Technologii Morskich postanowiło przyznać nagrodę specjalną Latarnia Gospodarki Morskiej w kategorii Lider Technologii Morskich. Pomóż nam zdecydować, które osiągnięcie w historii stoczni było najważniejsze.
65%
Statki do budowy morskich farm wiatrowych
Jedyna stocznia w rejonie Morza Bałtyckiego, która zbudowała serię statków samopodnośnych typu jack‐up, do budowy farm wiatrowych na morzu. Jednostki THOR, INNOVATION i VIDAR są znane na całym świecie
17%
Statki zero-emisyjne, z napędem elektrycznym
Pionier w budowie statków z napędem elektrycznym. ELEKTRA – pierwszy w Unii Europejskiej w pełni elektryczny, dwustronny prom pasażersko ‐ samochodowy. Statek roku 2018.HERJÓLFUR – RoPax z napędem elektrycznym.
Trzeci prom elektryczny jest w trakcie budowy.
17%
Efektywne zarządzanie biznesem
W uznaniu umiejętności skutecznego, odważnego i efektywnego zarządzania biznesem, które pozwoliły na bezprecedensowy rozwój średniej wielkości firmy do poziomu największej stoczni produkcyjnej w Polsce i europejskiego lidera w zakresie obiektów pływających typu jack-up.
Głosowanie zakończone
Głosów: 543
W stoczni Remontowa Shipbuilding S.A. odbędzie się położenie stępki pod niszczyciel min, przyszły ORP Rybitwa
Venture Global LNG kupuje nowe gazowce. W tle postępowanie arbitrażowe największych firm energetycznych
Vera Navis projektuje innowacyjny patrolowiec dla Marynarki Wojennej Portugalii
Vard rozpoczyna próby morskie statku operacyjnego dla Rem Offshore
W Singapurze przeprowadzono pierwsze na świecie bunkrowanie statku ciekłym amoniakiem
Wärtsilä wspiera zoptymalizowane operacje o niskiej emisji dla dwóch statków P&O Ferries