MSC Seashore, statek wycieczkowy należący do szwajcarskiej linii wycieczkowej MSC Cruises, będzie pierwszym statkiem wyposażonym w technologię oczyszczania powietrza nowej generacji Fincantieri.
Włoski stoczniowiec, w ścisłej współpracy z laboratorium wirusologicznym Międzynarodowego Centrum Inżynierii Genetycznej i Biotechnologii ICGEB, opracował system oczyszczania powietrza o nazwie „Safe Air”, który ma znacząco poprawić jakość i czystość powietrza na pokładzie statki wycieczkowe.
MSC Cruises zdecydowało się zainstalować zaawansowaną technologię na pierwszym z dwóch statków klasy Seaside Evo.
Linia wycieczkowa niedawno zademonstrowała swoje zaangażowanie w ochronę zdrowia i bezpieczeństwa swoich gości i załogi, kiedy stał się pierwszą dużą linią, który powrócił na morze z nowym rygorystycznym protokołem dotyczącym dobrostanu zatwierdzonym przez szereg władz krajowych i regionalnych po globalnym zamknięciu przemysłu w marcu w wyniku globalnej pandemii koronawirusa.
Protokół obowiązuje od 16 sierpnia, kiedy MSC Grandiosa wznowił żeglowanie po zachodniej części Morza Śródziemnego. Statek pomyślnie ukończył ósmy bezpieczny rejs.
MSC Seashore jest obecnie w budowie w stoczni Monfalcone w Fincantieri. Będzie największym i jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie statków wycieczkowych, jakie kiedykolwiek zbudowano we Włoszech.
Będąc najdłuższym statkiem należącym do MSC Cruises, MSC Seashore będzie miał długość 339 metrów. Planowany termin dostawy to lipiec 2021 roku.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów