Gdańska firma Protea poinformowała, że otrzymała od firmy Engie Fabricom zamówienie na wykonanie urządzenia offshore pedestal crane (RAM luffing crane) o udźwigu 20 ton i wysięgu maksymalnym 30 m.
To kolejny tego typu żuraw zamówiony przez Engie Fabricom na obiekt typu offshore wind farm substation (podstacja transformatorowa na morską farmę wiatrową), tym razem na projekt Hollandse Kust Noord.
Zakres obejmuje projekt, wykonanie, dostawę i uruchomienie urządzenia, a termin realizacji zlecenia przewidziany jest na styczeń 2022.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów