Hydromega poinformowała, że linia zespołów płuczących Hamer (50/250/500/1000) uzyskała Świadectwo Uznania Typu Wyrobu przyznane przez Bureau Veritas.
Świadectwo Uznania Typu Wyrobu zostało przyznane linii zespołów płuczących Hamer przez Bureau Veritas na podstawie dokumentacji technicznej, przeprowadzonych prób i weryfikacji systemu jakości procesu produkcyjnego. Dokument
„Potwierdzenie zgodności z przepisami BV i wydanie tego certyfikatu jest w naszej ocenie wymierną zachętą do szerszego, bardziej powszechnego stosowania naszych HAMER-ów, w zakresie płukania instalacji hydraulicznych, jak i prowadzenia prób ciśnieniowych” – napisała Hydromega na swoim profilu w portalu LinkedIn.
Jak dodaje firma, badania przeprowadzone w ramach procesu zatwierdzania pokazały, że technologia Hamer jest ekologiczna i gwarantuje uzyskanie czystości rurociągu hydraulicznego w sposób szybszy i bardziej efektywny energetycznie – zużycie energii elektrycznej jest mniejsze o średnio 30%.
Technologia płukania pulsacyjnego Hamer jest stosowana w wielu sektorach przemysłu, m.in. w hutach, stoczniach, przy produkcji i eksploatacji mostów, śluzów czy zapór.
Hydromega zajmuje się projektowaniem i produkcją układów hydrauliki siłowej i automatyki przemysłowej. Firma oferuje m.in. kompletne systemy okrętowe, zasilacze hydrauliczne, pojazdy specjalistyczne z napędem hydrostatycznym, zespoły pompowe, zbiorniki stalowe, filtry powrotne i wlewowe, płynowskazy, również z czujnikiem poziomu oleju, włazy inspekcyjne. Produkty Hydromegi znajdują nabywców w całej Europie. Firma ma siedzibę w Gdyni, zakład produkcyjny w Miszewie w woj. pomorskim oraz oddział w Kuraszkowie pod Opocznem.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Alarm. Zbiornikowiec-Zombie na Bałtyku
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym