Hydromega poinformowała, że linia zespołów płuczących Hamer (50/250/500/1000) uzyskała Świadectwo Uznania Typu Wyrobu przyznane przez Bureau Veritas.
Świadectwo Uznania Typu Wyrobu zostało przyznane linii zespołów płuczących Hamer przez Bureau Veritas na podstawie dokumentacji technicznej, przeprowadzonych prób i weryfikacji systemu jakości procesu produkcyjnego. Dokument
„Potwierdzenie zgodności z przepisami BV i wydanie tego certyfikatu jest w naszej ocenie wymierną zachętą do szerszego, bardziej powszechnego stosowania naszych HAMER-ów, w zakresie płukania instalacji hydraulicznych, jak i prowadzenia prób ciśnieniowych” – napisała Hydromega na swoim profilu w portalu LinkedIn.
Jak dodaje firma, badania przeprowadzone w ramach procesu zatwierdzania pokazały, że technologia Hamer jest ekologiczna i gwarantuje uzyskanie czystości rurociągu hydraulicznego w sposób szybszy i bardziej efektywny energetycznie – zużycie energii elektrycznej jest mniejsze o średnio 30%.
Technologia płukania pulsacyjnego Hamer jest stosowana w wielu sektorach przemysłu, m.in. w hutach, stoczniach, przy produkcji i eksploatacji mostów, śluzów czy zapór.
Hydromega zajmuje się projektowaniem i produkcją układów hydrauliki siłowej i automatyki przemysłowej. Firma oferuje m.in. kompletne systemy okrętowe, zasilacze hydrauliczne, pojazdy specjalistyczne z napędem hydrostatycznym, zespoły pompowe, zbiorniki stalowe, filtry powrotne i wlewowe, płynowskazy, również z czujnikiem poziomu oleju, włazy inspekcyjne. Produkty Hydromegi znajdują nabywców w całej Europie. Firma ma siedzibę w Gdyni, zakład produkcyjny w Miszewie w woj. pomorskim oraz oddział w Kuraszkowie pod Opocznem.
Mercy Ships zbuduje najnowocześniejszy statek szpitalny przy wsparciu MSC
Kolejny, atomowy okręt podwodny typu Virginia dostarczony do US Navy
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth