• <

Adampol z najwyższym wynikiem ankiety satysfakcji klienta Hyundai Glovis

Strona główna Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski Adampol z najwyższym wynikiem ankiety satysfakcji klienta Hyundai Glovis

Firma Hyundai Glovis przedstawiła niedawno oficjalny wynik badania satysfakcji klienta (Customer Satisfaction Service CSI) w 2023 roku. Zgodnie z przedstawionymi danymi, Adampol uzyskał najwyższą ocenę spośród wszystkich zagranicznych spółek zależnych, świadczących usługi transportowe (automotive i general cargo).

Na 100 możliwych punktów firma osiągnęła w badaniach wysoki wynik – 92,9. Dodatkowo, Adampol uzyskał najlepszy wynik w całym segmencie transportu aut gotowych.

Ogólna ocena została oparta o następujące kryteria:
- postawa pracowników,
- komunikacja,
- sprzedaż,
- realizacja założonych planów,
- dystrybucja,
- obieg informacji,
- kalkulacje,
- usługi posprzedażowe.

ADAMPOL S.A. ma ponad 30-letnie doświadczenie w międzynarodowym transporcie pojazdów gotowych. Obecnie jest liderem w branży automotive. Dodatkowo zajmuje się szeregiem działań związanych z łańcuchem dystrybucji różnego typu towarów. Świadczy kompleksowe usługi w zakresie rozwiązań multimodalnych w Europie, krajach WNP i Azji. Obejmują one: logistykę, magazynowanie, wsparcie celne oraz serwisowe. Od 2015 roku firma jest członkiem Grupy Hyundai Glovis, globalnego lidera w branży logistycznej.


SOLID PORT_790_140_2024
Port Gdańsk Business Mixer 2025

Dziękujemy za wysłane grafiki.