ew
Gdańska stocznia z nowym zamówieniem. 16 grudnia została podpisana umowa na budowę w pełni wyposażonego statku, który będzie jednocześnie kolejnym na własne konto Stoczni Safe. Zamówienie zostało złożone przez norweską firmę Granli Fiskeri AS.
Zamówienie dotyczy statku rybackiego, który otrzymał stoczniowy symbol budowy "Safe 1". Warto podkreślić, że będzie to już kolejna jednostka przekazana przez gdańską stocznię jako w pełni wyposażona, na jej własne konto. Wcześniej w Safe zostały już bowiem wybudowane trzy, w pełni wyposażone statki do obsługi farm łososiowych.
Umowa została podpisana z norweską, rodzinną firmą Granli Fiskeri AS z Nord-Lenangen zajmującą się sprzedażą ryb i skorupiaków. Jak powiedział nam Marek Siemaszko, prezes firmy Safe: "Oczywiście, jak każdy nowy kontrakt - ten również jest dla nas ważny i jest potwierdzeniem jakości, jaką staramy się dostarczać naszym odbiorcom z całego świata".
Przypomnijmy, że gdańska stocznia może pochwalić się pełnym portfelem zamówień. Szerzej na ten temat pisaliśmy w naszej ostatniej publikacji TUTAJ.
Safe Co LTD powstała w 1995 roku. Firma działa aktywnie w kraju i zagranicą, głównie we Francji i w Niemczech. Zajmuje się m.in. budową statków, stalowych konstrukcji mostów, jak również konstrukcji dla przemysłu offshore, chemicznego oraz petrochemicznego.
Podstawowa charakterystyka Safe 1:
długość całkowita: 27,97 m
szerokość konstrukcyjna: 10,00 m
wysokość boczna - 4,141 m
armator- Granli Fiskeri AS
stocznia - Safe Co. Ltd
zamówienie - 16.12.2018
planowany termin przekazania do eksploatacji - wrzesień 2020
tonaż pojemnościowy brutto - 451
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española