pc
CRIST prowadzi nabór na kurs montera jednostek pływających. Oferta skierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych pracą w jednej z największych stoczni w Polsce. Doświadczenie nie jest wymagane.
– Celem kursu jest wykształcenie pomocników monterów kadłubów jednostek pływających. Takie osoby będą przygotowywać się do zawodu, wykonując swoje zadania na początku w parze monterskiej, a następnie już jako monterzy prowadzący. Zależy nam na osobach w każdym wieku. Kurs kierujemy nie tylko do młodych, ale również do osób chcących się przekwalifikować– mówi Karolina Parkitna, szefowa organizacyjno-administracyjna w stoczni CRIST.
Kurs zostanie podzielony na dwa etapy. Najpierw przyszli monterzy kadłubów jednostek pływających przejdą szkolenie teoretyczne. Przez dwa i pół miesiąca będą m.in. uczyć się rysunków technicznych oraz zdobywać potrzebną wiedzę. Następnie przez 3 miesiące przyszli monterzy będą poznawać specyfikę pracy w stoczni poprzez faktyczne wykonywanie obowiązków monterskich w zorganizowanych brygadach produkcyjnych. Wszystko pod czujnym okiem kierownika kursu, który odpowie nawet na najtrudniejsze pytania i będzie nadzorował pracę przyszłych monterów. Łączny czas szkolenia to pięć i pół miesiąca.
Osoby, uczestniczące w kursie będą otrzymywać wynagrodzenie, a wszyscy, którzy ukończą kurs, mają zagwarantowaną dalszą współpracę ze stocznią CRIST.
– Wychodzimy naprzeciw wyzwaniom rynku pracy, gdzie wciąż brakuje wykwalifikowanej kadry. Chcemy kształcić nowych pracowników, którzy następnie będą mogli realizować ciekawe projekty w CRIST – mówi Parkitna.
Osoby zainteresowane kursem proszone są o kontakt telefoniczny ze stocznią CRIST:
600 - 228 – 798
608 - 045 – 786
Aplikacje można wysyłać na adres mail: rekrutacja@crist.com.pl, w tytule wpisując numer referencyjny CPM/05/19.
CRIST jest obecnie jedną z największych polskich stoczni. W trakcie dwudziestodziewięcioletniej działalności osiągnęła pozycję jednego z czołowych producentów wyspecjalizowanego sprzętu stoczniowego oraz jednostek pływających dla największych światowych odbiorców. Stocznia koncentruje swój rozwój wokół budowy specjalistycznych statków i konstrukcji dla przemysłu morskiego.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Chiny apelują do Trumpa o szerszą współpracę – także na morzu i w sektorze stoczniowym
Do sił morskich USA przekazano kolejny okręt podwodny typu Virginia. USS Massachusetts coraz bliżej służby
Kłopoty amerykańskiej stoczni przy budowie patrolowców dla straży wybrzeża. Przedsięwzięcie przejmie Austal?
Kolejny jeziorowiec PŻM przechodzi próby morskie
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli