pc
Doświadczenie w zakresie napędów morskich, nowoczesne rozwiązania dopasowane do potrzeb klienta i praca wykonywana z pasją. Tak w kilku słowach można opisać dział automatyki okrętowej firmy Bota Technik. Powstał w celu poszerzenia oferty spółki z Gdańska.
– Oferujemy pełen zakres usług serwisowych związanych m.in. z układami sterowania napędów głównych oraz pomocniczych statków, monitoring parametrów pracy napędów oraz maszyn okrętowych, rozruchu: napędów elektrycznych, falowników, autotransformatorów i soft starterów, instalacji elektrycznych maszyn okrętowych – mówi Paweł Maciulewicz, kierownik działu automatyki okrętowej w Bota Technik.
Dodał, że dział automatyki okrętowej poza częścią serwisową wykonuje projekty nowych systemów oraz układów sterowania. Aktualnie w ofercie posiada gotowe produkty w zakresie sterowania napędami głównymi oraz pomocniczymi – BTCS-Hurricane dla napędów głównych oraz BTCS-Storm dla napędów pomocniczych.
Dział automatyki okrętowej Bota Technik zajmuje się także adaptacją nowoczesnych rozwiązań, aby usprawnić ich działanie. Jego realizacje są niemal w całości zaprojektowane, wykonane i sprawdzane w nowoczesnym warsztacie firmy, który stale poszerza zakres możliwości.
– Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy oraz naszymi partnerami stawia przed nami kolejne wyzwania, m.in. sterowanie oraz monitoring silników spalinowych, prace przy zespołach prądotwórczych, sterowanie urządzeniami wykorzystującymi hydraulikę siłową. Nasi klienci mogą oczekiwać od nas kompleksowych rozwiązań oraz profesjonalnego podejścia – zapewnia Maciulewicz.
Bota Technik zajmuje się m.in. serwisem układów napędowych, hydraulicznych i automatyki okrętowej oraz sprzedażą urządzeń autoryzowanych partnerów. Integruje je na nowo budowanych jednostkach w trakcie instalacji i odbiorów, jak również obsługuje w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Firma łączy doświadczenie z pasją i wiedzą. Dzięki temu umiejętności jej pracowników doceniają armatorzy z kraju i zagranicy. Spółka w nowo wybudowanym i nowoczesnym warsztacie stosuje standardy jakości międzynarodowych producentów napędów okrętowych, a każde zamówienie traktuje indywidualnie, terminowo dostarczając rozwiązania najwyższej jakości.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Chiny apelują do Trumpa o szerszą współpracę – także na morzu i w sektorze stoczniowym
Do sił morskich USA przekazano kolejny okręt podwodny typu Virginia. USS Massachusetts coraz bliżej służby
Kłopoty amerykańskiej stoczni przy budowie patrolowców dla straży wybrzeża. Przedsięwzięcie przejmie Austal?
Kolejny jeziorowiec PŻM przechodzi próby morskie
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli