80 Sunreef Power Kokomo to nowy, przeznaczony do dalekomorskich podróży katamaran motorowy.
Power Kokomo to 80-stopowy jacht, który może służyć za morski dom dla 5-osobowej rodziny. Jest wyposażony w dwa silniki o mocy 1200 koni mechanicznych. Został zaprojektowany z myślą o prywatnych rejsach po Morzu Śródziemnym i Karaibach w komfortowych i luksusowych warunkach.
Wystrój wnętrz Kokomo zdobył uznanie w konkursie DNA Paris Design Awards 2021. Stanowi on połączenie jasnych kolorów i naturalnych tkanin. Właściciele jachtu postanowili odzwierciedlić wystrojem atmosferę tropikalnej plaży z beżowymi odcieniami, eukaliptusowymi fornirami i lnianą tapicerką. Salon to ciepła i jasna przestrzeń do wypoczynku. Kuchnia została wyposażona w najwyższej jakości sprzęt oraz – zaprojektowaną na życzenie właściciela – wyspę kuchenną z wysuwanym, obrotowym, 55-calowym telewizorem.
Na prawej burcie umieszczona została przestrzeń wypoczynkowa z dużą sofą i specjalnie zaprojektowanymi stolikami kawowymi. Przy tarasie frontowym jest także jadalnia przeznaczona dla 8 osób i miejsce do wypoczynku z kanapą w kształcie litery L.
W obszernej kabinie właściciela znalazło się łóżko king-size, sofa, garderoba, duża łazienka, kabina VIP i dwie duże kabiny gościnne, wszystkie utrzymane w plażowym stylu z rattanowymi elementami wykończenia. Kokpit rufowy Kokomo rozciąga się na całą szerokość jednostki. Oferuje przestrzeń do wypoczynku. Pod nią znajduje się garaż, w którym może znaleźć się m.in. skuter wodny, oraz stacja do tankowania. W kokpicie znajduje się także duży stół i leżaki.
Ponton można wygodnie przetransportować i zwodować dzięki hydraulicznej platformie rufowej. Po jej opuszczeniu platforma daje także dodatkowe miejsce do opalania i sportów wodnych.
Pokład słoneczny katamaranu jest otwarty i zapewnia komfortowe warunki do wypoczynku. Na nim znalazły się też bar z grillem oraz jadalnia. Na taras dziobowy Kokomo można przejść bezpośrednio z salonu.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów