W poniedziałek u wybrzeży Wschodniego Kalimantanu doszło do zatonięcia indonezyjskiego promu Muchlisa. W wyniku incydentu śmierć poniosło dwóch członków załogi.
Ogłoszenie informacji nastąpiło zgodnie ze strategią transformacji energetycznej firmy, aby wejść do ligi firm celujących w zrównoważony, niskoemisyjny transport morski, przyspieszając też realizację celów zeroemisyjnych. LNG jako paliwo morskie zostało wybrane przez firmę ze względu na jego cechy przyjazne dla środowiska.
Duży prom z prawie 200 osobami na pokładzie zapalił się w sobotę podczas podróży w północno-wschodniej Indonezji, zmuszając pasażerów i załogę do wskoczenia do morza. Nie ma informacji o ofiarach śmiertelnych.
Chiński prom typu ro - ro został poważnie uszkodzony w wyniku pożaru, który wybuchł najprawdopodobniej na pokładzie samochodowym. Chińskie media donoszą, że wszyscy zostali bezpiecznie ewakuowani ze statku.
Zamówienie na konstrukcję wartej ponadd 160 milionów dolarów jednostki otrzymała niemiecka stocznia Flensburger Schiffbau-Gesselschaft & Co.KG z Flesenburga.
Cztery osoby zginęły w czwartek, a siedem uznano za zaginione na Filipinach po zatonięciu promu niedaleko stolicy kraju Manili - poinformowała straż przybrzeżna. Na pokładzie było 251 osób.
Prom z ponad 300 osobami na pokładzie utknął w niedzielę na mieliźnie w porcie w Calais podczas sztormu - poinformowały władze prefektury Pas-de-Calais. Nikt nie został ranny, a statek po krótkim czasie udało się ściągnąć z płycizny.
Prom pasażerski wywrócił się na Jeziorze Wiktorii w Kenii pomiędzy wyspą Kiwa i Rembą. Zginęło co najmniej dziewięć osób, w tym dwoje dzieci. Poszukiwanych jest kilkanaście osób.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Energetyka rośnie szybciej niż porty. Gotowe zaplecze pod Elblągiem
Z Bałtyku obok flot NATO pod siedmioma banderami na Morze Śródziemne
Rok w 10 tygodni. Studia niestacjonarne na Politechnice Morskiej
„OZE i wodór mogą i powinny być napędem regionów” – ważna konferencja przed nami
Chiny apelują do Trumpa o szerszą współpracę – także na morzu i w sektorze stoczniowym
Na Pomorzu jest wdrażany system Entry/Exit (EES). Straż Graniczna podaje szczegóły