26 maja we wczesnych godzinach porannych, indonezyjski holownik ciągnący barkę kontenerową natrafił niespodziewanie silne fale, co w konsekwencji spowodowało jej wywrócenie i utratę części ładunku. Indonezyjska marynarka wojenna i inne agencje rządowe zareagowały, zapewniając bezpieczeństwo 10 członkom załogi obsługującym holownik, ale poinformowano, że część kontenerów zostały zmiecione, a innym grozi zmycie z barki.
Indonezyjska stocznia Marcopolo Shipyard, spółka zależna singapurskiej firmy Marco Polo Marine zajmującej się logistyką morską, rozpoczęła ekologiczny projekt recyklingu statków.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Napięcia między Moskwą a Ankarą: rosyjski statek nie dostał zgody na wejście do portu w Stambule
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Orlen ma kontrakt gazowy z Naftogazem
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie