Po trzech kwartałach 2025 r. przychody Grupy OTL wyniosły 198 mln zł. Skonsolidowana EBITDA sięgnęła 28,4 mln zł, a strata netto wyniosła 27,2 mln zł. W trzecim kwartale 2025 r. wpływ na przepływy ładunkowe w terminalach Grupy OTL miała niekorzystna i niestabilna się sytuacja polityczno – gospodarcza.
Po I półroczu 2025 r. przychody Grupy OTL wyniosły 135,2 mln zł wobec 161 mln zł r/r. Skonsolidowana EBITDA sięgnęła 17,4 mln zł, a strata netto wyniosła 20,8 mln zł. Grupa OTL dostosowała działalność do wymagającej sytuacji rynkowej m.in. wdrażając założenia projektu Programu Optymalizacji Kosztowo-Operacyjnej w OT Port Świnoujście.
W I kw. 2025 r. przychody Grupy OTL wyniosły 72 mln zł wobec 79,4 mln zł r/r, EBITDA 6,6 mln zł i 10,9 mln zł straty netto w I kw. 2025 r. Utrzymująca się niekorzystna sytuacja w segmencie surowców masowych, głownie energetycznych i hutniczych. Firma wskazuje na konsekwentną realizację strategii, jaką jest transformacja w stronę uniwersalności, traktowana jako odpowiedź na nieprzewidywalność rynku i związane z tym wyzwania.
Przychody Grupy OTL wyniosły w 2024 roku 321 mln zł, EBITDA sięgnęła 58,2 mln zł, a strata netto 9,1 mln zł. Spółka opublikowała dane za miniony rok.
Po trzech kwartałach 2024 r. przychody Grupy OTL, czyli największego operatora portowego w Polsce wyniosły 234,3 mln zł. EBITDA sięgnęła 41,5 mln zł, a strata netto wyniosła 8,1 mln zł.
Skonsolidowane przychody Grupy OTL, czyli największego operatora portowego w Polsce wyniosły ponad 161 mln zł w pierwszym półroczu 2024 r. Grupa zanotowała 0,3 mln zł zysku netto, a w związku ze spadkami wyników na działalnościach portowej oraz spedycyjnej, EBITDA wyniosła 33,2 mln zł.
Strategia Grupy OT Logistics prezentuje optymalną ścieżkę zrównoważonego rozwoju, która wykorzystuje szanse i perspektywy wzrostu z priorytetem utrzymania stabilności finansowej Grupy Kapitałowej OTL. Hasłem przewodnim strategii jest "ROZWÓJ, ORGANIZACJA, UNIWERSALNOŚĆ". Zakładane cele finansowe to osiągnięcie w 2027 r. przychodów w wysokości 916 mln zł przy 28% rentowności EBITDA.
W roku 2023 Grupa OTL odnotowała znaczący wzrost przychodów o 30% rok do roku, osiągając imponujący poziom 592,3 mln zł. Dodatkowo, zysk netto wzrósł o 13,5%, docierając do poziomu 158 mln zł, podczas gdy zysk EBITDA wyniósł 191,6 mln zł, co oznacza wzrost o 32,3% rok do roku. Te wyniki są efektem solidnego wzrostu we wszystkich segmentach działalności Grupy: przychody z działalności spedycyjnej wzrosły o 39%, z portowej o 25,7%, kolejowej o 26,5%, a hydrotechnicznej o 15,5% w porównaniu z rokiem poprzednim.
Szacunkowe przychody Grupy OTL w 2023 r. wyniosły 592 mln zł (wobec 455 mln zł przychodów osiągniętych w 2022 r.).193 mln zł wyniósł szacunkowy wynik EBITDA w 2023 r. wobec EBITDA na poziomie 145 mln zł w 2022 r. Grupa OTL szacuje zysk netto osiągnięty w 2023 r. na 160 mln zł w porównaniu do 139,4 mln zł w 2022 r.
OT Port Gdynia może już obsługiwać statki klasy panamax o zanurzeniu do 14,5 m. Dobowa rata załadunkowa statków wynosi około 18 tys. ton. Inwestycję przebudowy wejścia do portu, pogłębienia kanału portowego oraz basenu Nabrzeża Rumuńskiego realizował Zarząd Morskiego Portu Gdynia
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Polski wiceadmirał z wizytą w litewskiej Marynarce Wojennej
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Naval Group zbuduje czwartą fregatę dla Grecji. Zamówienie potwierdzone
Trwa drugi etap inwestycji chroniącej Rewę przed powodzią
Umowa USA i Korei Pd. wywoła efekt nuklearnego domina?