Geopolityka, gospodarka, technologia – wszystkie czynniki, które wpływają na funkcjonowanie branży morskiej zmieniają się niemal z miesiąca na miesiąc. Jak powinna wyglądać ewolucja stoczni? W jaki sposób mają odnaleźć się w nowej rzeczywistości? Czy sytuacja geopolityczna wymusi większą rywalizację, czy większą współpracę? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poszukamy w branżowym gronie podczas tegorocznej edycji konferencji na morzu „Rejs z GospodarkaMorska.pl”.
„Rejs z GospodarkaMorska.pl” już na stałe wpisał się do networkingowych kalendarzy branży morskiej w Polsce. Ekskluzywna, zamknięta konferencja odbywa się na pokładzie promu Nova Star należącego do Polferries w trakcie rejsu z Gdańska do szwedzkiego Nynäshamn i z powrotem. W jej trakcie ludzie, którzy mają największy wpływ na gospodarkę morską w kraju, dyskutują wspólnie nad najbardziej palącymi problemami, ale też zastanawiają się, jak wspólnie wykorzystać nadchodzące szanse.
W tym roku Nova Star z ok. 160 uczestnikami konferencji odbije od Nabrzeża Westerplatte w Gdańsku 16 września, by powrócić w to samo miejsce 18 września. Po drodze na biorących udział w konferencji czekają m.in. prezentacje, 5 paneli dyskusyjnych skupionych wokół innowacji w przemyśle morskim, ale także m.in. wręczenie nagrody Latarnia Gospodarki Morskiej 2024 w kategorii „Lider technologii morskich”, przyznawanej przez czytelników portalu GospodarkaMorska.pl. W Szwecji chętni mogą wziąć udział w wycieczce do Sztokholmu oraz zwiedzić jedyne w swoim rodzaju Muzeum ABBY.
Rejestracja uczestników na „Rejs z GospodarkaMorska.pl” ruszy wkrótce. Zapraszamy do śledzenia strony konferencji oraz GospodarkaMorska.pl.
Organizatorem konferencji jest wydawca portalu GospodarkaMorska.pl.
Współorganizatorami są Polskie Forum Technologii Morskich i Polferries. Partnerami wydarzenia są TUiR WARTA, Zarząd Morskiego Portu Gdańsk, Wärtsilä, MAN Energy Solutions.
Honorowy patronat nad dotychczasowymi edycjami konferencji objęło Ministerstwo Infrastruktury.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów