Wspierając klientów w usprawnianiu ich logistyki rolniczej, HES Gdynia Bulk Terminal testuje nowe proekologiczne inteligentne rozwiązanie, które znacznie skróci załadunek statków zbożowych na terminalu HES.
Nowe rozwiązanie usprawnia proces obsługi, eliminując liczbę ruchów roboczych w stosunku do tradycyjnych chwytaków dźwigowych, przyspieszając proces załadunku i zużywając mniej energii. Wraz z tym ulepszeniem instalowany jest nowy podwójny kolejowy punkt rozładunku, aby w tym samym czasie podwoić przepustowość terminalu.
Bezpieczeństwo jest zawsze jednym z głównych priorytetów HES, dlatego też na terminalu trwają prace modernizacyjne magazynu o dwie nowe rynny załadunkowe, wyposażone w system zasysania pyłu.
HES Gdynia Bulk Terminal usytuowany jest przy głównym wejściu do jednego z największych portów polskich - Portu Gdynia. Terminal świadczy usługi przeładunku dla towarów masowych suchych i płynnych oraz ładunków drobnicowych. HES Gdynia dysponuje także powierzchnią składową w magazynach krytych oraz na placach otwartych. Doskonałe połączenia wodne, kolejowe i drogowe w połączeniu z możliwościami przeładunku i magazynowania, umożliwiają terminalowi sprostanie bieżącym wymaganiom klientów, a także wyzwaniom przyszłości.
Australia planuje nowy terminal kontenerowy
Rosja chce Arktyki na własność
A. Gembicka: skierowałam pismo do służb w sprawie dzierżawy terminala zbożowego w Gdyni
Przedstawiciele Portu Gdańsk z wizytą w największym duńskim terminalu kontenerowym
Zełeński: Dzięki wygranej bitwie o Morze Czarne Ukraina przetransportowała prawie 7,5 mln ton ładunków
Największe wzrosty pośród unijnych portów w Gdańsku; sytuacja wszystkich poprawia się po pandemii