• <
Kongres Polskie Porty 2030 edycja 2024

Świnoujście. Szukają kierownika utrzymania tunelu pod Świną

gm

21.03.2022 10:04 Źródło: BIK UM Świnoujście
Strona główna Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski Świnoujście. Szukają kierownika utrzymania tunelu pod Świną

Partnerzy portalu

Świnoujście. Szukają kierownika utrzymania tunelu pod Świną - GospodarkaMorska.pl
Źródło: BIK UM Świnoujście

Kto zostanie kierownikiem działu utrzymania tunelu drogowego pomiędzy wyspami Uznam i Wolin? Właśnie ogłoszono nabór na to stanowisko.

To będzie drugi w Polsce, ale najdłuższy podwodny tunel. Łączna długość tunelu i dróg dojazdowych to prawie 3,2 kilometra długości. Jego budowa wchodzi w końcową fazę. Stąd też rozpoczęto poszukiwania osoby, która będzie zarządzać jego utrzymaniem.

Zainteresowani muszą mieć m.in. wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku kierownika działu utrzymania tunelu drogowego.

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy to lipiec 2022r., czyli jeszcze zanim sam tunel zostanie uruchomiony. Wybrany kandydat musi mieć bowiem czas na przeszkolenie, zapoznanie się z tym, jak funkcjonuje tunel i wszystkie zamontowane w nim systemy, dobór kadry do działu i przygotowanie szkoleń dla pracowników, nadzór nad wyposażeniem centrum obsługi tunelu  itd.
Zadaniem przyszłego kierownika działu utrzymania tunelu będzie również przygotowanie przetargu, który wyłoni specjalistyczną firmę do obsługi systemów technicznych zainstalowanych w tunelu, a także dobór kadry Centrum Obsługi Tunelu.

Zainteresowani tą ciekawą, ale i odpowiedzialną pracą powinni złożyć dokumenty do 20 kwietnia 2022 w siedzibie dyrektora Zarządu Dróg Miejskich przy ulicy Wybrzeże Władysława IV 12 (pok. nr 9) w Świnoujściu. Więcej szczegółów, w tym wymagań, jakie muszą spełniać kandydaci na stronie Biuletynu Informacyjnego Urzędu Miasta Świnoujście (zakładka „praca”).

Głównym Inwestorem budowy tunelu jest Gmina Miasto Świnoujście. Inwestorem zastępczym Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Szczecin. Wykonawcą jest konsorcjum PORR/Gülermak. Nadzór nad projektem pełni SWECO/Lafrentz.

Całkowity koszt inwestycji to ponad 900 milionów złotych, z czego prawie 775,7 milionów to dofinansowanie z Unii Europejskie (85 procent). Resztę inwestor Gmina Miasto Świnoujście dokłada z własnego budżetu.


bulk_cargo_port_szczecin

Partnerzy portalu

Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
port_gdańsk_390x100_2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.