ew
MEWO S.A. od stycznia 2020 r. poprawia tożsamość korporacyjną oraz markę w zakresie logo firmy. Jest to bezpośredni wynik dynamicznego i strategicznego rozwoju i ekspansji MEWO, szczególnie w ciągu ostatnich 12 miesięcy, od głównie morskich rynków energii odnawialnej i usług ukierunkowanych na badania, do sektora ropy i gazu, podmorskich kabli, telekomunikacji, w połączeniu z rozpoczęciem działalności w Holandii i Egipcie.
Nowa marka umacnia pozycję MEWO jako lidera na polskim rynku. Dodanie „Subsea Solutions” do logotypu koncentruje się na połączeniu kluczowych elementów w naszym portfolio usług, przy jednoczesnym dostarczeniu naszych rozwiązań „pod klucz”. Kolor czarny podkreśla siłę marki, a elementy bursztynu nawiązują do serdecznych polskich wartości, tradycji i korzeni firmy, czyli pięknego bursztynu bałtyckiego.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza