• <

Strategiczna zmiana marki MEWO S.A.

Strona główna Stocznie, offshore Strategiczna zmiana marki MEWO S.A.
Strategiczna zmiana marki MEWO S.A. - GospodarkaMorska.pl

ew

08.01.2020 Źródło: własne

MEWO S.A. od stycznia 2020 r. poprawia tożsamość korporacyjną oraz markę w zakresie logo firmy. Jest to bezpośredni wynik dynamicznego i strategicznego rozwoju i ekspansji MEWO, szczególnie w ciągu ostatnich 12 miesięcy, od głównie morskich rynków energii odnawialnej i usług ukierunkowanych na badania, do sektora ropy i gazu, podmorskich kabli, telekomunikacji, w połączeniu z rozpoczęciem działalności w Holandii i Egipcie.

Nowa marka umacnia pozycję MEWO jako lidera na polskim rynku. Dodanie „Subsea Solutions” do logotypu koncentruje się na połączeniu kluczowych elementów w naszym portfolio usług, przy jednoczesnym dostarczeniu naszych rozwiązań „pod klucz”. Kolor czarny podkreśla siłę marki, a elementy bursztynu nawiązują do serdecznych polskich wartości, tradycji i korzeni firmy, czyli pięknego bursztynu bałtyckiego.

Źródło:
własne

Surowce

 Ropa brent 54,84 $ baryłka  0,00% 22:58
 Cyna 21298,00 $ tona -0,56% 14 sty
 Cynk 2716,00 $ tona -1,27% 14 sty
 Aluminium 2010,00 $ tona 0,05% 14 sty
 Pallad 2391,00 $ uncja  0,00% 22:59
 Platyna 1078,70 $ uncja  0,00% 22:59
 Srebro 24,82 $ uncja  0,00% 22:59
 Złoto 1827,85 $ uncja  0,00% 22:59

Dziękujemy za wysłane grafiki.