• <
kongsberg_mega_2020

Strategiczna zmiana marki MEWO S.A.

Strona główna Stocznie, offshore Strategiczna zmiana marki MEWO S.A.
Strategiczna zmiana marki MEWO S.A. - GospodarkaMorska.pl

ew

08.01.2020 Źródło: własne

MEWO S.A. od stycznia 2020 r. poprawia tożsamość korporacyjną oraz markę w zakresie logo firmy. Jest to bezpośredni wynik dynamicznego i strategicznego rozwoju i ekspansji MEWO, szczególnie w ciągu ostatnich 12 miesięcy, od głównie morskich rynków energii odnawialnej i usług ukierunkowanych na badania, do sektora ropy i gazu, podmorskich kabli, telekomunikacji, w połączeniu z rozpoczęciem działalności w Holandii i Egipcie.

Nowa marka umacnia pozycję MEWO jako lidera na polskim rynku. Dodanie „Subsea Solutions” do logotypu koncentruje się na połączeniu kluczowych elementów w naszym portfolio usług, przy jednoczesnym dostarczeniu naszych rozwiązań „pod klucz”. Kolor czarny podkreśla siłę marki, a elementy bursztynu nawiązują do serdecznych polskich wartości, tradycji i korzeni firmy, czyli pięknego bursztynu bałtyckiego.

Źródło:
własne
 Ropa brent 45,25 $ baryłka  -0,20% 17:36
 Cyna 17960,00 $ tona 0,39% 5 sie
 Cynk 2370,00 $ tona 2,86% 5 sie
 Aluminium 1739,00 $ tona 1,76% 5 sie
 Pallad 2250,85 $ uncja  0,90% 17:36
 Platyna 996,65 $ uncja  0,32% 17:36
 Srebro 28,10 $ uncja  3,77% 17:36
 Złoto 2054,20 $ uncja  0,69% 17:36

Dziękujemy za wysłane grafiki.