Do stoczni Nauta przypłynął statek HHL New York. W suchym doku SD I jednostka przejdzie swój pierwszy remont klasowy.
Jednostka, wybudowana w 2011 r, służy do transportu bardzo ciężkich ładunków, na pokład może zabrać np. kilkanaście masztów wiatraków dla farm wiatrowych. Statek ma prawie 170 m długości i ponad 25 m szerokości.
Armator – Hansa Heavy Lift – specjalizuje się w transporcie oceanicznym bardzo ciężkich ładunków, w szczególności przeznaczonych dla branży offshore. W jego flocie znajduje się 19 wielofunkcyjnych statków, wyposażonych w specjalistyczny sprzęt, w tym dźwigi o łącznym udźwigu 1400 ton.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Navantia zbuduje okręty wsparcia dla brytyjskiej floty. Postęp programu Fleet Solid Support (FSS)
Alarm. Zbiornikowiec-Zombie na Bałtyku
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra