PMK
Chiński stocznia Cosco Shipping Heavy Industry dostarczyła gazowiec LNG o pojemności 28 000 metrów sześciennych.
Jest to pierwszy statek LNG zbudowany i dostarczony przez stocznię Dalian w Cosco Shipping Heavy Industry, poinformowała stocznia w oświadczeniu.
Dalian Inteh Group złożyła zamówienie na niewielki gazowiec LNG w 2013 roku, ale dostawa statku została kilkakrotnie opóźniona.
Teraz jednostka będzie obsługiwała wspólne przedsięwzięcie składające się z VPower Group z Hongkongu i China National Technical Import & Export Corporation.
Obie firmy rozwijają elektrownie LNG w Myanmarze, a nowo wybudowany tankowiec LNG będzie służył jako statek wahadłowy dla tych obiektów.
Gazowiec LNG CNTIC VPower Global, wcześniej nazywany Qi Yuan, ma 176,8 metra długości i 27,6 metra szerokości. Posiada trzy zbiorniki LNG typu C z największym o pojemności 10.000 metrów sześciennych. Statek napędzany jest dwupaliwowymi silnikami Wartsila.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów