PMK
Niemiecki Hamburg Süd wzmocnił swoją pozycję w Europie, oferując nowy serwis we współpracy z duńskim Maerskiem.
Handel na szlakach pomiędzy Europą, Centralną Ameryką, Karaibami i zachodnim wybrzeżem Ameryki Południowej zawsze pełnił ważną funkcję w globalnej sieci Hamburg Süd. Począwszy od czerwca 2019 roku we współpracy z Maersk, Hamburg Süd będzie rozszerzać i ulepszać usługi na tych trasach.
Zgodnie z komunikatem prasowym nowy serwis będzie oferować maksymalną elastyczność w zakresie lepszego pokrycia portów i konkurencyjnych czasów tranzytu oraz wysokiej niezawodności harmonogramu.
- Łącząc mocne strony Hamburga Süd i Maersk, możemy zaoferować naszym klientom najlepszą w swojej klasie samodzielną konfigurację usług bez konieczności polegania na umowach o podziale statków z innymi firmami spedycyjnymi - powiedział Frank Smet, dyrektor ds. handlowych w Hamburgu Süd.
- Pozwala to nam również na dokonywanie sezonowych korekt w celu zaspokojenia konkretnych przepływów ładunków, na przykład w celu skrócenia czasu tranzytu towarów łatwo psujących się lub bezpośredniego połączenia z różnymi portami - dodał Frank.
Nowa niezależna usługa obejmująca dwustronny transport do Europy z Ameryki Środkowej, Karaibów i zachodniego wybrzeża Ameryki Południowej ma zapewnić niezawodność i wysoką funkcjonalność.
Na serwisie SAWC1 zostanie rozmieszczonych osiem statków klasy post panamax (o nośności 4500 TEU). Dzięki miejscu na 1400 kontenerów chłodniczych te jednostki idealnie nadają się do spełnienia wymagań handlu na tych szlakach.
Ponadto Hamburg Süd będzie nadal miał dostęp do istniejącej usługi Eurosal (SAWC2), zapewniając pokrycie portów w Kolumbii i Dominikanie, a jednocześnie utrzymując bezpośrednie połączenie z francuskiego portu Le Havre.
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek