pc
Ostatnie miesiące Scandlines może uznać za bardzo udane. Armator zaprezentował właśnie wyniki osiągnięte w czasie wysokiego sezonu. Władze firmy przyznały, że to bardzo dobry prognostyk na nadchodzącą przyszłość.
Popularny niemiecko-duński operator promowy poinformował, że w ciągu minionych letnich miesięcy przewiózł ponad 3 miliony pasażerów oraz niemal milion pojazdów. Jak podkreślono w specjalnym komunikacie, w tym wyjątkowym okresie udało się uniknąć problemów technicznych, co przełożyło się na stabilność wykonywanych operacji i zadowolenie pasażerów, którzy rozkładowo docierali do celu.
Firma pochwaliła się, że w sezonie letnim udało się uniknąć anulacji rejsów, a do tego odnotowano zaledwie kilka opóźnień, spowodowanych siłą wyższą. W dodatku były to zaledwie opóźnienia kilkuminutowe.
Przedstawiciele firmy nie ukrywają, że takie wyniki to w dużej mierze zasługa dwóch nowych promów – jednostek Berlin i Copenhagen, które od ubiegłego roku obsługują połączenie Gedser-Rostock. Nie bez znaczenia była również większa liczba rejsów, które uruchomił operator na wymienionej linii Gedser-Rostock oraz na trasie Rødby-Puttgarden. Na tej drugiej w miesiącach letnich odbyło się ponad 9 tysięcy odejść – w skali roku są to aż 34 tysiące przepraw, które realizowane są przez 24 godziny na dobę (średnio ok. 4 w ciągu godziny) oraz 7 dni w tygodniu.
– To czyni tę trasę najszybszą oraz najbardziej stabilną drogą pomiędzy główną częścią Europy a Skandynawią – przypomnieli przedstawiciele Scandlines.
Scandlines podkreśliło, że sukces, za jaki należy uznać minione miesiące, nie byłby możliwy, gdyby nie zaangażowanie i wysoka efektywność całego zespołu, zarówno w portach, jak i na pokładach promów.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej