jk
Titan LNG rozpoczął budowę pierwszej barki do bunkrowania gazu skroplonego FlexFueler LNG, zlecając budowę jednostki głównemu kontrahentowi Kooiman Marine Group. Marine Services Noord i Cryovat International są podwykonawcami projektu.
Towarzystwo klasyfikacyjne Bureau Veritas podjęło się zatwierdzenia projektu. FlexFueler001 ma być zlokalizowany w porcie w Amsterdamie. Będzie dostarczać paliwo do śródlądowych barek i małych statków morskich.
Pierwsze barki do bunkrowania LNG wejdą do służby pod koniec 2018 roku. Będą dostarczać 30-600 m³ LNG na godzinę. Titan LNG zapowiedział zwiększenie liczby zbiorników 380 mᶾ znajdujących się na pokładzie z dwóch do czterech "ze względu na znaczny wzrost zapotrzebowania na LNG jako paliwa bunkrowego w regionie Amsterdam-Rotterdam-Antwerpia" - powiedział dyrektor handlowy Michael Schaap.
Titan LNG jest częścią Iveco Shouten. Dostarcza kompleksowe rozwiązania LNG dla klientów spedycyjnych.
Port morski – zainwestujesz albo wypadniesz z rynku. 80 mld euro potrzebne od zaraz
Turcja ogłasza blokadę handlową z Izraelem
Iran będzie korzystał z portów morskich na Kubie
Elektryczny holownik Damen: dwa holowania na jednym ładowaniu, bateria pełna w 2 godziny
Burmistrz Hamburga do portowców: nie wikłajcie się w przemyt narkotyków
Duński port ze zgodą na pogłębienie, bliżej do stania się bazą NATO