mk
Grupa CTL Logistics kupuje 750 wagonów serii Eaos. - To pierwszy etap realizacji nowej strategii inwestycyjnej naszej firmy. Kolejnym będzie zakup nowych lokomotyw elektrycznych i specjalistycznych wagonów - zapowiada Jarek Król, prezes zarządu CTL Logistics.
Spółka CTL Logistics właśnie ogłosiła postępowanie w sprawie zakupu 750 używanych węglarek. Inwestycja w wagony to pierwszy etap realizacji nowej strategii taborowej CTL Logistics, przygotowanej dla przewoźnika we współpracy z nowym właścicielem - funduszem private equity Compass Partners. - Efektem implementacji nowej strategii inwestycyjnej będzie obniżenie kosztów i poprawa niezawodności taboru, a więc skrócenie czasu przewozu i wyższa jakość oferowanych usług. Zakup wagonów spowoduje zmianę struktury własnościowej naszego parku taborowego, co pozwoli na przejęcie przez nas pełnej kontroli nad procesem utrzymania technicznego taboru i jego optymalizacją. A to z kolei sprawi, że będziemy dużo bardziej efektywnie wykorzystywać posiadane zasoby - podkreśla Jarek, Król, prezes zarządu CTL Logistics.
Zakup wagonów przewidziany jest na ten, a lokomotyw na przyszły rok. CTL Logistics przeznaczy wagony Eoas do przewozu produktów masowych, m.in. węgla, koksu, kruszyw i biomasy.
Specyfikacja techniczna wagonów, które zamierza kupić CTL Logistics:
Oferty w formie elektronicznej należy składać w terminie do 27 stycznia 2017 r. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Michał Kołodziejczyk, dyrektor ds. zarządzania łańcuchem dostaw, tel. +49 664 966 505.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny