Pacific International Lines (PIL) rozszerza swoją obecność w Azji Wschodniej i Indonezji, uruchamiając nową cotygodniową usługę Korea China Indonesia (KCI), oferującą bezpośrednie połączenia z Korei i Chin Środkowych do Indonezji.
To strategiczne rozszerzenie jest następstwem niedawnego wprowadzenia usługi North China Indonesia (NCI), wzmacniając zaangażowanie PIL w poprawę łączności w całym regionie.
Usługa KCI zostanie uruchomiona z Busan 13 października 2025 r. i zapewni kompleksowy zasięg na terenie Korei, Chin, Indonezji i Wietnamu.
– Azja nadal będzie odgrywać kluczową rolę w handlu międzynarodowym. Nowa usługa KCI została strategicznie zaprojektowana, aby wspierać naszych klientów w zaspokajaniu rosnącego popytu w Azji na wszystkie rodzaje ładunków. Skracając czas tranzytu i zwiększając naszą konkurencyjność w Azji Południowo-Wschodniej, a także w pozostałej części naszej globalnej sieci, dążymy do wzmocnienia naszych połączeń z licznymi portami Azji, oferując naszym klientom lepsze usługi i wartość dodaną – powiedziała Rita Wong, Dyrektor Generalna ds. Usług Wewnątrzazjatyckich w PIL.
Rosnące obroty handlowe między krajami Azji i zmieniające się wymagania klientów sprawiają, że rozbudowa sieci usług PIL to właściwy krok mający na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju w jednym z najbardziej dynamicznych korytarzy handlowych świata.
Porty zawinięcia usługi KCI to: Busan – Incheon – Szanghaj – Ningbo – Dżakarta – Semarang – Ho Chi Minh City – Busan
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania
Porzucony w Basenie Północnym w Świnoujściu kuter zatonął