W piątek 11 grudnia firma Stal Complex Sp z o.o. przy współudziale Stoczni PGZ SW zwodowała osiemdziesiątą barkę. Jednostka z przeznaczeniem do hiszpańskiej akwakultury jest na etapie ostatnich prac związanych z wykończeniem i próbami.
Pomimo skomplikowanej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa i obostrzeniami, w Stal Complex zwodowano kolejną, osiemdziesiątą już barkę. To autonomiczna, w pełni wyposażona i gotowa do użytkowania jednostka.
Jak komentuje prezes zarządu, Czesław Toruńczak: "Dzięki wielkiemu zaangażowaniu naszej załogi oraz podwykonawców barka zostanie dostarczona do klienta w terminie, w połowie stycznia 2021. Wysoka jakość i terminowość dostaw, pomimo trudnej sytuacji na rynku, zapewniają nam stały napływ nowych zleceń, dzięki którym Stal Complex aktualnie realizuje kolejne trzy barki oraz jeden katamaran roboczy do obsługi tych farm".
STAL Complex jest na rynku już od 2005 roku. Duże doświadczenie w branży oraz wypracowane kontakty handlowe pozwoliły spółce wyspecjalizować się w budowie barek, katamaranów i obiektów pływających do obsługi farm rybnych oraz przemysłu akwakultury głownie na rynek skandynawski.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów