Czwarty i ostatni konwencjonalny zbiornikowiec LNG dla spółki joint venture MOL-COSCO został nazwany w chińskiej stoczni Hudong-Zhonghua Shipbuilding.
Statek zamówiony wspólnie przez MOL i China COSCO Shipping oficjalnie otrzymał nazwę LNG Megrez.
Jest to ostatni z czterech nowo budowanych konwencjonalnych zbiornikowców LNG dla projektu Jamał LNG.
MOL obsługuje 14 zbiornikowców LNG zbudowanych w Chinach dla innych projektów, a LNG Megrez będzie 15 zbudowanym tam tankowcem LNG, który dołączy do floty firmy.
W celu budowy czterech nowych zbiornikowców LNG dla projektu Jamał LNG, MOL wyznaczył ekspertów technicznych Hudong, aby utworzyli zespół nadzorujący budowę statków, składający się z około 40 członków.
Chociaż pandemia COVID-19 miała miejsce podczas budowy LNG Megrez, oczekuje się, że zostanie on dostarczony ze stoczni w terminie, zgodnie z pierwotnym planem, pomimo środków bezpieczeństwa, które musiały zostać podjęte, aby złagodzić niebezpieczeństwa związane z pandemia.
Duchy przeszłości w Rosji. Nowy lodołamacz będzie nosił nazwę Stalingrad
Bureau Veritas opublikowało zasady klasyfikacyjne dla statków na wodór
Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście najlepszym inwestorem w plebiscycie "Złota Setka Zachodniopomorskiego 2022"
Damen wprowadza w pełni elektryczny statek SOV z możliwością ładowania na morzu
Dzień Otwarty Daru Młodzieży – odpalamy najwyższą choinkę w Trójmieście!
Kobiety branży morskiej przejmują stery. Otwarcie projektu Women can Sea