Czwarty i ostatni konwencjonalny zbiornikowiec LNG dla spółki joint venture MOL-COSCO został nazwany w chińskiej stoczni Hudong-Zhonghua Shipbuilding.
Statek zamówiony wspólnie przez MOL i China COSCO Shipping oficjalnie otrzymał nazwę LNG Megrez.
Jest to ostatni z czterech nowo budowanych konwencjonalnych zbiornikowców LNG dla projektu Jamał LNG.
MOL obsługuje 14 zbiornikowców LNG zbudowanych w Chinach dla innych projektów, a LNG Megrez będzie 15 zbudowanym tam tankowcem LNG, który dołączy do floty firmy.
W celu budowy czterech nowych zbiornikowców LNG dla projektu Jamał LNG, MOL wyznaczył ekspertów technicznych Hudong, aby utworzyli zespół nadzorujący budowę statków, składający się z około 40 członków.
Chociaż pandemia COVID-19 miała miejsce podczas budowy LNG Megrez, oczekuje się, że zostanie on dostarczony ze stoczni w terminie, zgodnie z pierwotnym planem, pomimo środków bezpieczeństwa, które musiały zostać podjęte, aby złagodzić niebezpieczeństwa związane z pandemia.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów