Nippon Yusen Kaisha (NYK Line), poinformował, że spółka joint venture Marine LNG Zeebrugge, powołana do zarządzania marką Gas4Sea, została rozwiązana.
Przypominamy, że spółka joint venture została utworzona przez NYK Line, Engie i Mitsubishi Corporation jako jednostka bunkrująca LNG.
Partnerzy dodatkowo zgodzili się przenieść wszystkie udziały w wyłącznym holdingu statków do bunkrowania LNG Engie Zeebrugge na NYK i uczynić holding jednostką NYK.
NYK zmienił nazwę LBV z Engie Zeebrugge na Green Zeebrugge.
W odpowiedzi na spodziewany wxczrost globalnego popytu na paliwo LNG, NYK rozpocznie w przyszłości bunkrowanie paliwa LNG w ramach nowego schematu - podała spółka w komunikacie.
Grupa będzie nadal rozwijać rynek paliwa LNG w zakresie bunkrowania paliwa LNG, promować konwersję paliwa żeglugowego na LNG i przyczyniać się do zmniejszenia obciążenia środowiska przez statki.
Zbudowany przez Hanjina Heavy w stoczni Yeongdo w Pusanie w Korei Południowej Green Zeebrugge działa z portu w Zeebrugge od 2017 roku. Statek ma ładowność 5000 metrów sześciennych schłodzonego paliwa.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania
Porzucony w Basenie Północnym w Świnoujściu kuter zatonął