W piątek powinien rozpocząć się rozładunek ważącej 2740 ton konstrukcji, który wraz z procedurą celną może potrwać do 14 dni.
Montaż TBM zajmie 2-3 miesiące. Drążenie tunelu rozpocznie się na wiosnę, a do szybu końcowego na wyspie Wolin "kret" dotrze po około pięciu miesiącach. Tunel ma być gotowy we wrześniu 2022 r.
fot. Wojciech Basałygo
Rail Baltica wkładem w nowoczesny transport towarowy dla krajów nadbałtyckich
Z Portu Gdańsk do Grudziądza przetransportowano 300-tonowy element przyszłej elektrowni
Nowo wybudowane Nabrzeże Dąbrowieckie w Porcie Szczecin obsłużyło pierwszy statek
Konosament – wydanie ładunku na podstawie LOI
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"